Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

NHL podmiňuje účast hráčů na OH prodloužením kolektivní smlouvy

Vedení zámořské hokejové NHL po středečním jednání v New Yorku vyjádřilo ochotu umožnit hráčům účast na olympijském turnaji v Pchjongčchangu v roce 2018. Podle kanadské společnosti TSN by však za to NHL ráda získala jistotu prodloužení platnosti současné kolektivní smlouvy s hráčskou asociací NHLPA až do roku 2022.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J45i49r84i 51S69k16r20o74b75a83n78e15k 6837372899184

OH budou prestizni i bez hracu NHL !

+1/−2
18.11.2016 14:09

V65a62š21e16k 10Ř56í24h55a 2733973168162

To některým lidem nevysvětlíte. Pro ně je NHL modla;-D;-D;-D;-D

Za mě bodR^

0/−1
18.11.2016 14:12

J11a33r57o12s22l37a70v 82S18t21r57o72m84m75e43r 3207966234819

Sport a peníze to je bohužel realita.

0/0
18.11.2016 9:16

V18a29š63e29k 40Ř17í94h12a 2883343388762

Je a právě že je třeba, aby ti co krájí výsledný koláč zisku zastávali pozice toho kdo je nominoval, a nikoli aby lezli do zadku Kanady jako Fasel.

0/−2
18.11.2016 13:36

L70u98k14á73š 52P35a76j92a55t66s16c98h 5532141486312

Do jakého zadku Kanady? Vy si pletete Kanadu a NHL, ale rozhodnutí jestli pojedou hráči na OH je čistě na NHL , která nespadá pod žádný hokejový svaz. kanadský hokejový svaz je v tomhle rozhodování úplně mimo hru

0/0
18.11.2016 13:45

V33a23š13e58k 60Ř25í97h85a 2463143278942

Omlouvám se za toto zjednodušení, ale přesně to mám na mysli. Proč si má nějaká soutěž něco diktovat. Prostě bych jim neustoupil a konec.

Jinak pro srovnání adidas, Nike, Puma a další výrobci sportovního zboží investují miliardy do PR OH je to cca 1,5x tolik co investují do Reklamy ChL ve fotbale. Což samo o sobě vypovídá o sledovanosti těchto soutěží. EASTON, společně s CCM nedosahují v investicích ani na polovinu inevstic adidasu.

Samotný jeden projekt adidasu Nieberhood byl na stejné hodnotě jakou investoval Bauer. Tohle jsou peníze které jdou právě na účet MOV. Nechápu proto proč by se s nimi měli dělit s jednou s globálního pohledu méně významnou soutěží, jen proto, že si ta soutěž vytváří nějaký diktát.

0/0
18.11.2016 13:56

L27u34k80á57š 79P43a85j72a80t12s89c83h 5302301356502

NHL nechce aby se MOV dělila o zisky. NHL po MOV zcela oprávněně chce aby MOV zaplatila výdaje za cestovné a pojistné hráčů, které jim NHL zadarmo půjčuje. Přece není možné aby NHL platila cestovné a pojistné svých zaměstnanců aby tito zaměstnanci mohli zadarmo pracovat pro cizí firmu, která na tom vydělává velké peníze.

To je jako kdyby ty jsi po mě chtěl, abych ti půjčil na 14 dní nějakého svého zaměstnance, ty toho zaměstnance pošleš pracovat do zahraničí a tam ti ten můj zaměstnanec bude vydělávat prachy, ale po mě ještě budeš chtít abych mu zaplatil cestovné , pojistné a stravné. Takže ty nebudeš mít žádné náklady , ale pouze vyděláš, kdežto můj podnik bude stát a tím prodělávat a ještě budu platit náklady na cestovné atd... A to je ten problém

+1/0
18.11.2016 14:14

V23a63š74e35k 68Ř73í78h75a 2313793268552

Podívejte se NHL si klade nějaké podmínky. MOV má nějaké podmínky.

Pokud nesedí ani jednomu, ať se prostě rozejdou. Já nevidím jediný důvod proč by měl ten nebo onen ustupovat.

OH se budou konat i bez NHL a naopak. NHL ať si potom sama vyřeší případné rebelující hráče.

Nechápu proč by MOV měla platit NHL nějaké jejich náklady, pokud sama neshledává, že je bytostně důležité, aby oni hráči na turnaji vůbec hráli.

Problém Fasel, je že je ochoten pro svoji představu obětovat i peníze jednotlivých svazů, které investují do výchovy mládeže tohle je prostě přespříliš a ukazuje to na jeho naprostou deme.nci.

Ty neustále dohady o prestiži jsou jen umělé neměřitelné blbosti, na které se historie niky ptát nebude. A když tak jedině v úrovni bohapustých spekulací.

0/−1
18.11.2016 14:23

V11a27š36e47k 18Ř81í74h31a 2843583298202

Jinak mě je váš zaměstnanec při vší úctě k vám u zadku. Já si tu práci udělám i bez něho a to je to co nedokážete pochopit. Ta představa, že jen ten váš zaměstnanec dokáže dovést tu nejlepší práci je logická, nicméně na poli tržní ekonomiky je naprosto směšná;-D;-D.

Chápu vás že stojíte o kšeft, který jsem získal, ale pokud nepřijmete mnou stanovené podmínky pak prostě nic mít nebudete. To je ekonomika.

Když už se jí tak hloupě obhajujete.

0/0
18.11.2016 14:33

L28u74k49á30š 32P28a37j40a88t56s72c81h 5382901356532

Vy jste úplně mimo mísu. Je to MOV a IIHF, která chce hráče NHL na OH ne naopak.

Jo tu práci si uděláte sám. Stejně tak si MOV bude pořádat hokejový turnaj s hráči NHL nebo bez nich. Pak je , ale otázka jakou ta práce , kterou jste vykonal nebo ten produkt , který potom prodáváte má kvalitu. A hokejový turnaj bez nejlepších hráčů má mnohem menší kvalitu než turnaj s nejlepšími hráči.

To s tím Faselem a těma penězma na mladež máte pravdu. Však taky tyto peníze NHL ihned odmítla.

0/0
18.11.2016 15:05

V55a14š36e98k 27Ř40í71h62a 2753513758482

;-D;-D;-D;-D;-DMOV je právě kritizována za to, že hráče nechce a IIHF zastupuje jen přání jednoho podlézavce Fasela.

Tu kvalitu toho produktu nejlépe určí zákazník. Nikoli zaměstnanec. A zákazník dlouhodobě ukazuje, že je mu úplně putna kdo na tom produktu dělá, Protože jinak by se při účasti hráčů NHL zvedli zisky na prodejnosti a reklamy.

Ty naopak jdou dolů. Podle některých článků MOV bere OH bez hráčů z NHL jako nový impuls pro nové trhy.Přeci jen pravidla která NHL požadují je dosti omezují.

0/0
18.11.2016 15:45

V54a14š64e63k 44Ř64í17h93a 2333573538122

jinak NHL je tak férová, že zatím jednají jen s IIHF bez MOV, která má vše rozhodnout. už za tuhle hovadinu, bych je poslal do háje.

0/−1
18.11.2016 15:56

L51u85k65á54š 54P54a19j26a55t31s74c80h 5312291916862

Co to plácáš? NHL chtěla a chce aby se jednání zůčastnila MOV, ale ta řekla, že ji stačí , když ji informace předá Fasel, který během jednání odskakoval od stolu a volal MOV. Nepřítomnost lidí z MOV u jednání právě hodně vadí vedení NHL. Takže NHL by měla MOV poslat někam ne naopak... Jenže to by ses muselal o to trochu více zajímat a ne tady psát ptákoviny

0/0
18.11.2016 16:10

V12a86š54e79k 52Ř88í84h83a 2903183468722

Ale ale je to přesně opačně. Jinak jsem se koukal na stejný případ s NBA.

A budetet se divit, ale NBA ždáné náklady na víc placené nemá.

Co více dokonce se hraje podle mezinárodních pravidel, meznárodních sudí a podle mezinárodních smluv.

To co si diktuje NHL je nemyslitelné a pokud Dement Fasel do teď těmto podmínák ustupoval, tak by měl být vyhozen . Pokud mají v NHL pocit, že je někdo vidírá tak ať na OH nehrajou.

Kecy o prestiži jsou tak nesmyslné, že si je může každý strčit někam.;-D;-D;-D

0/0
19.11.2016 14:41

V83a40š30e96k 60Ř34í56h41a 2733273178312

To možná vykládá Fasel.

Jinak koukal jsme se pro insporaci na NBA vs MOV a tam žádné podobné hovadiny s dodatečnými náklady nikdo nenárokuje.

Ba co více providla jsou nastavena dle mezinárodních norem.

stejně tak se sudíma a stanovenám průběhu celého turnaje.

Trochu rozdíl vedle požadavků NHL.

Takže buď se přizpůsobí mezinárodním zvyklostem, nebo ať si zůstanou doma. Nikdo na ně není zvaděvej. Teda až na Pajatsche a Fasela a jemu podobným;-D;-D;-D;-D

0/0
19.11.2016 14:48

L42u58k91á33š 38P83a41j24a71t29s90c45h 5132731586622

Taky si je treba uvedomit ze NBA kvuli OH nepřerušuje soutěž, ale to asi pan říha nepochopí... A na OH se podle tebe hraje dle jakych pravidel chytraku

0/0
19.11.2016 20:54

K10u80b62a 46L17á45n42s24k11ý 5770294969711

OH bez nejlepších hráčů nebude nic moc.

0/0
18.11.2016 8:34

V60a23š84e79k 33Ř46í92h95a 2613553168752

OH bude vždy OH. To ji nikdo neodpáře.

0/−2
18.11.2016 13:36

L32u10k63á49š 83P93a86j74a93t40s92c63h 5702231956262

Bez nejlepších hráčů , tenhle turnaj bude mít jen minimální prestiž. Tak jako má OH ve fotbale malou prestiž , tak OH v hokeji bez hráčů NHL bude mít tu prestiž ještě menší

0/0
18.11.2016 13:50

V76a32š60e64k 44Ř51í21h16a 2163653788362

OH ve fotbale má stále 10x větší sledovanost jak OH v hokeji.

Počet sledovanosti se nějak razantně nezmění. Spíš bych řekl, že pokud se přijme více mužstev tak může stoupnout. Sledovanost daleko více jak účast hvězd ovlivňuje časový posun, který je v Pijonchangu vůči Kanadě hodně znatelný.

Sečteno podtrženo pokud by se mělo jednat jen o penězích tak OH bez hráčů NHL bude pro MOV spíše vídělečené jak ztrátové.

Jestli tak dokážu pochopit zklamání mnohých hráčů, kteří tak přijdou o životní příležitost která je světově skutečně ojedinělá. A na tuto kartu by měl Fasel hrát při vyjednávání a ne utrácet peníze určené na rozvoj mládežnických a dorosteneckých kategorií v Evropě.

0/0
18.11.2016 14:06

L65u65k48á35š 55P69a83j44a77t74s26c83h 5422321776302

Co tu zase nesmyslně porovnáváte sledovanost OH ve fotbale a Hokeji. Jistě Fotbal je daleko globálnější sport , tak je logické , že bude mít vyšší sledovanost. Ale tady nejde o sledovanost , ale o prestiž jednotlivých turnajů v rámci daného sportu,. Nejprestižnějším turnajem ve fotbale je MS , pak Euro a řekl bych , že potom Liga Mistrů. důvod je jasný, protože na těchto akcích hrajou ti nejlepší fotbalisté na světě. Fotbal na OH této prestiži zdaleka vůbec nedosahuje, protože tam nehrajou ti nejlepší.

V hokeji je od roku 1998 nejprestižnější mezinárodní akcí OH, protože tam hrají ti nejlepší hokejisté. Naproti tomu MS v hokeji oproti MS ve fotbale dost zaostává, protože tam prostě nehrajou všichni nejlepší . Takže pokud nebudou na OH startovat hráči z NHL, tak tam nebude 95% nejlepších hráčů tak tento turnaj prostě prestižní nebude. To je jako kdyby na Wimbledonu nehrálo 50 nejlepších tenistů na světě, tak ten turnaj prostě stratí svou prestiž

+1/0
18.11.2016 14:30

V29a30š18e19k 49Ř76í29h38a 2933513418792

Tak prvně OH měli dlouhou dobu prestiž neprofesionálních her. I tak mělo jejich PR jedny z nejvyšších hodnot a všechny profesionální soutěže bojovali jak mohly aby se jich mohly účastnit.

Tohle, už nevím v jakém roce padlo, a profesionálové s velkou pompou vyrazili na OH a byli vděčni, že zde mohou hrát.

Mnoho fanoušků si onen turnaj užije ať tam budou ti rádoby nejlepší nebo ne. Naopak někdo třeba bude radši, protože se do finálního turnaje dostane i jeho tým. Nevím jak vy ale Brazilci, když letos vyhráli OH tak slavili stejně jak v případě MS takový je prostě sport.

Prestiž, pokud bych ji měl nějak hodnotit, se dá vyčíslit jen utracenými financemi na reklamu a ta je dlouhodobě ze strany hokejových firem mizerná ať se jedná o jakýkoli podnik a účast hráčů NHL ji nějak nezlepšila spíše naopak. Ten turnaj peníze odčerpává.

Sečteno podtrženo MOV nestojí o podmínky NHL, NHL zas MOV, proč cpát do dohod někoho kdo si nesedne.

Tohle mě logika prostě nebere.

0/−1
18.11.2016 14:46

V88a57š42e28k 24Ř59í18h38a 2913673178102

Čím více si NHL klade podmínek, tím více jsem zastáncem OH bez hráčů z NHL. Jediný kdo na tom totiž prodělá budou jen a jen Kanadani s USA. Všichni ostatní mají dost kvalitních hráčů v Evropských ligách.

+4/−9
17.11.2016 19:25

V39á60c47l12a16v 75K31o21v73á90ř 4850844561698

Tak za Kanadu a USA budou hrát hráči z 3. resp. 4. pětek nebo ti nejlepší farmáři + elitní mládež, která ještě nehraje v NHL.

+1/0
17.11.2016 19:27

V85a87š46e19k 40Ř14í38h14a 2553303418962

;-D Koukněte se co tito hráči uhráli před rokem 1998. Pokud se nehrálo v USA nebo Japonsu tak vůbec nic.

0/−5
17.11.2016 22:40

J69a82n 23S49v37o61b22o17d79a 3877384269323

Nj, ale to ještě měli evropské výběry nějakou sílu, protože jejich hráči nehráli v NHL. Současné evropské výběry s kvalitou z EHT nejsou o nic lepší než ty severoamerické "univerzitní," spíše naopak.

Dále nerozumím vašemu názoru, že jsou ty částky nelogické. Já naopak nevidím nic logičtějšího, než prosté proplacení nejnutnějších nákladů, které tím NHL vznikají. Pokud je něco nelogické, tak jen to, že je NHL vůči MOV ještě moc benevolentní.

+4/0
17.11.2016 23:29

V28a29š30e16k 97Ř70í56h71a 2533723298902

To že NHL něco vyčísluje neznamená, že to je suma, která je skutečná a akceptovatelná druhou stranou.

V podstatě vše je jen licitace, ve které by Fasel měl stát na straně MOV a ne NHL.

Co se týče síly týmu tak není nic snazšího než NHL poslat do háje a na OH ukázat kvalitu těch 3 a 4 pětek.

+1/−4
17.11.2016 23:57

L82u36k13á71š 34P15a27j69a18t16s48c96h 5332621346722

O jakých 3. a 4. pětkách tady furt píšete?Pokud se NHL nepřeruší, tak hráči co mají smlouvu s klubem NHL na OH hrát nebudou. Další otázka je jestli by se to týkalo i hráčů z AHL, kteří mají smlouvu s týmem NHL....

+2/0
18.11.2016 1:27

V48a89š96e59k 29Ř85í21h83a 2173973568582

To zde začali psát moji oponenti jako jejich slabou obhajobu kvality Kanady a USA, tak jsem to přijal. Jinak kvalita je v KHL rozhodně vyšší jak AHL.

0/0
18.11.2016 12:47

V84l35a25s19t93i57s54l34a18v 45Š54ů82d21a 8564243229802

Třeba stříbro v Lillehamru?

0/0
18.11.2016 6:56

V32a81š45e46k 83Ř32í63h74a 2693713958242

S českým kapitánem a dlouhodobě sestavovaným týmem jen pro tyto reprezentativní účeli, který byl více jak rok spolu. Před tím než tento tým sestavili tak skutečně hráli druhé housle.:-)

0/0
18.11.2016 12:49

L29u63k36á57š 67P84a82j89a38t13s75c17h 5982631136442

O co vám jde? Získali stříbro? Získali. Opravdu nechápu o co vám jde? Sovětští a českoslovenští hokejisté hráli spolu sehraní v reprezentaci celé roky... Kanada i s tak oslabenou soupiskou dokázala z od roku 1956 do roku 1994 získat na OH 3 stříbrné a dvě bronzové. USA získali za tu dobu 2 zlata a dvě stříbra a to za ně hráli studenti z univerzit.

Kolik zlatých za tu dobu získalo na OH československo, které hrálo v nejsilnější sestavě?

0/0
18.11.2016 13:37

V24a47š71e71k 98Ř12í84h26a 2213223108122

O to aby si Kanadani a Američani nehráli na diktátory mezinárodního hokeje. O nic víc.

0/−1
18.11.2016 13:40

L60u44k33á85š 58P19a88j80a27t34s52c71h 5402311526292

V čem si hrajou na diktátory mezinárodního hokeje? Znovu opakuji , že NHL nespadá pod žádný hokejový svaz, takže Hokejové svazy Kanady a USA jsou na tom stejně nebo dokonce ještě hůře co se týká OH než svazi jiných zemí. A co se týká toho diktátu, tak byla to právě evropa , která zakázala hračům z NHL hrát v 70. letech na MS a OH.

Na druhou stranu já nevidím důvod proč by měla NHL posílat své hráče konkurenčnímu podniku a ještě za tento podnik hradit výdaje na cestovaní a pojistné hráčů , kteří v tu chvíli budou vydělávat peníze pro jinou firmu

0/0
18.11.2016 13:59

V15a37š46e30k 29Ř29í59h32a 2983343248262

Pokud nevnímáte onen diktát na kluziště, na nasazování rozhodčích na herní pravidla, pak jste asi slepí.

Jinak vy nesouhlasíte aby NHL doplácela za cizí podnik já nesouhlasím aby MOV poskytovala jejich hráčům zadarmo Olympijsou reklamu.

Sumasumárum se shodneme, že prostě OH bez hráčů NHL bude nejlepším východiskem tohoto sporu.

0/0
18.11.2016 14:10

L78u20k46á55š 83P80a38j92a78t89s58c88h 5732321266892

Jak reklamu zadarmo? Turnaj těch nejlepších hokejistů je snad reklamou i pro MOV? Ale jde vidět , že se prostě neshodneme a tahle diskuze zklouzla úplně mimo.

nevím jestli jste hokejový fanoušek nebo ne, ale rozhodně si nemyslím , že pro hokej je tohle nejlepší řešení tohoto sporu.

A opravdu nevidím, žádný diktát kluziště, rozhodčích ani pravidel. Já to vidím trochu jinak. Kanada dala světu hokej jak ho známe, ale byla to právě evropa, která si upravila kluziště a pravidla podle sebe. A potom ještě zakáže v 70. letech hrát hráčům z NHL na OH a MS .

+1/0
18.11.2016 15:16

V94a10š40e77k 59Ř64í20h83a 2743793818412

Opravdu mám pocit, že máte NHL jako bohapustou modlu. A obhajovat že Kanada dala světu hokej tak, že si mohou diktovat turnaje je blbost. Ostatně když jsme u toho byla to anglická univerzita, v Kanadské provincii, která sepsala první pravidla hokeje. A jak se zdá tak mícháte pojmy s dojmy, reklama se účastí nejlepších hráčů trochu zvedla aby začala po posledních turnajích rapidně klesat. dnes je podle některých čísel na úrovni před rokem 98. A to je problém MOV hledá nový impuls v čemž jí NHL docela vadí.

0/0
18.11.2016 15:51

L83u11k85á33š 93P72a11j17a87t95s87c58h 5912581496252

Ještě jednou se ptám kde si kanada diktuje podmínky. A ještě jednou opakuju , že to byla evropa, která si udělala vlastní rozměry kluziště, vlastní pravidla a v 70. letech diktovala Kanadě že na OH a MS nemůžou hrát hráči NHL:..

+1/0
18.11.2016 16:34

V78a56š55e96k 12Ř69í37h98a 2923463658232

Ty pravidla byli nastaveny pro všechny profesionály.

Jinak laskavě se koukněte i na jné sporty a pak poznáte onen razantní rozdíl v tom jak s IIHF spolupracuje NHL a jak v jiných sportech s mezinárodními organizacemi spoupracují ostatní ligy.

Na mezinárdní scéně je nemyslitelné, aby celý turnaj řešili jen sudí ze dvou států, Je nymslitelné aby jedna liga určovala termíny soupisek. Atd.

Baseball dokonce bojuje za to aby vůbec mohli být na OH.

Proto dokud se na OH nezačne hrát podle mezinárodních pravidel a mezinárodních sudí pak je to diktát jedné ligy. To že jej nevnímáte se ani nedivím, podle vás to je modla, které se má ustupovat, podle mě to je jen jedna z mnoha profesionálních lig.

0/−1
19.11.2016 14:56

L10u62k80á13š 97P95a19j77a14t34s94c11h 5302191126972

Na Oh rozhodně nepiskaji rozhodčí jen ze dvou států.Oh se hraje dle mezinárodních pravidlel a s mezinárodními rozhodcimi mezi kterimi jsou i rozhodnci z nhl.To si plete se svetovym pohárem , ktery pořádala NHL, takze logicky se tenhle turnaj hrál dle pravidel NHL. Jenze to by jste si nejdříve musel zjistit fakta,takze zase píšete jen hovadiny

0/0
19.11.2016 21:05

V21á80c84l11a25v 94K14o27v34á84ř 4390244731858

Jinak co je špatnýho na tom, že NHL chce za největší atrakce pro cizí podnik zaplatit? NHL na tom tratí a MOV vydělá neskutečný ryto, ale platit se mu nechce. Hlavně, že má plný ústa olympijské myšlenkyRv.

+11/0
17.11.2016 19:46

V40a57š16e86k 17Ř34í24h83a 2603943488702

To že ty částky jsou nelogické. A dále že si diktují až příliš, od stylu turnaje přes sudí až po soupisky jednotlivých národních týmů.

To je prostě za hranicí hrdosti mezinárodního hokeje a Fasela by měly za tuto devotnost NHL poslat do háje.

+3/−6
17.11.2016 22:37

K21u53b61a 53L75á91n67s38k86ý 5210604639971

Nechápu, za co máte ty mínusy.

0/0
18.11.2016 8:33

V14a57š63e78k 23Ř66í93h14a 2273933468932

Šlapu po modle jménem Kanada. To se neodpouští.;-D;-D;-D;-D

0/−1
18.11.2016 12:51

L42u12k76á82š 37P30a88j61a53t82s60c64h 5792181466562

čím po Kanadě šlapete? Já totiž absolutně nechápu co touhle diskusí máte na mysli? Já jsem to pochopi tak, že vám jde o to, že pokud se NHL nepřeruší, tak bude mít Kanada a Usa problémy postavit na OH konkurence schopný tým. To máte sice pravdu, ale pořád nechápu kam tím míříte? Protože , když nebude moct Kanada povolat svých cca 300 nejlepších hráčů , tak je logické, že asi moc silný tým mít nemůžou. Vy z toho budete mít asi radost protože tak se už by jste se nemusel bát , že by OH potřetí v řadě vyhrála Kanada že? Jenže takový turnaj by neměl vůbec žádnou prstyž a ani hodnotu

0/0
18.11.2016 13:15

V44a97š28e95k 51Ř88í12h76a 2603143478382

Tak to je mi líto, že jste nabyl tohoto dojmu. Pro mě je spíše důležitější aby se MOV postavila na vlastní nohy a obecně se v hokeji přestalo tolik ustupovat jedné soutěži. Tohle není nikde jinde na celé světe.

A podle mě právě tohle snižuje výslednou úroveň všech těch mezinárodních soutěží.

viz to co se děje na MS. Podle mě by bylo daleko čistější kdyby se prostě uzavřeli soupisky a pak se hrál turnaj MS. Dodatečné nominace jen odvádí pozornost medií a všech ostatních jinam a to je pro mezinárodní hokej nedůstojné.

Podle mě by měl Fasel prostě skončit a mezinárodní hokej se vrátit zpět kde byl začátkem 90tých let. Kde jsme sice neustále slyšeli, že nemáme kvalitu že nám hvězdy odchází do NHL, ale turnaj byl tak nějak čistší a přehlednější.

Bez chaotických ústupků.

0/0
18.11.2016 13:28

V54a66š92e59k 24Ř58í43h89a 2893543598902

Jinak když se poklesem prestiže bránili na OH Rusové, tak se jim celý svět smál. Koukám jak se jedná o USA a Kanadu tak je vše jinak.;-D

0/0
18.11.2016 13:30

L70u11k54á31š 96P97a98j14a30t47s68c28h 5742501526532

Jenže Rusové si za to mohli sami svým cíleným dopingem

0/0
18.11.2016 15:52

V10a98š32e32k 82Ř60í17h85a 2893103508302

;-D;-D;-D;-D;-D;-D Jasně uplně všichni sportovci. Jinak ještě mi zde tvrďte že v NHL doping není a mám pocit, že máte NHL místo orgasmu;-D;-D;-D;-D

0/0
19.11.2016 14:43

L74u55k65á89š 48P37a34j50a43t80s79c62h 5152421176162

Jiste, ze ne vsichni sportovci. Jenze v rusku ten doping byl řízený ruským svazem, pokud nedokazete pochopit ten rozdil, tak to s vámi nemá cenu ztracet čas. Samozřejmě ze i v NHL byli dopingove případy, tak jako ve vsech sportech...

0/0
19.11.2016 21:08





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze