Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pavelec o budoucnosti: Prioritou je NHL, ale i úplný konec je varianta

Má za sebou asi nejtěžší sezonu v kariéře. Český brankář Ondřej Pavelec prožil přeřazení na farmu i boj o novou šanci. Když se konečně vrátil mezi elitu, přišlo zranění a konec protrápeného ročníku. Co bude s gólmanem dál?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M85o45j68m56í25r 94S68k95á42l33a 2600192876

Prý "kdyby se udělala zlatá medaile";-D;-D;-D

+2/0
7.6.2017 7:10

I21v87a60n 44S41c74h38w36a79r41z 8296800375645

V 2010 to taky nikdo nečekal a udělala se. Na takhle krátkém turnaji je možné všechno. Trocha štěstí, trocha formy (zejména u golmana), trocha srdce a je to tam.

+2/0
7.6.2017 9:19

O20n17d70r52e28j 93L15a77n22d68a 6833980928

jste na omylu, v r. 2010 jsme meli samozrejme i stesti, ale nebylo to jenom o nem, tym se po spatnem zacatku semknul, byl tam Jarda a hlavne Vokoun a obrana byla na dnesni pomery velice dobra, navic uroven MS byla nizsi, proto jsme mohli vyhrat, dnes by to v zadnem pripade mozne nebylo, my jsme sli kvalitou dolu a uroven MS je naopak vyssi

0/0
7.6.2017 9:28

M34i55c62h77a61l 69B92a45ž47a27n71t 3626802723166

Ale to jsou řeči. Podívejte se, jaký tam mělo tým Rusko anebo i Švédsko. Úroveň byla hodně vysoko.

+1/0
7.6.2017 11:32

O14n48d75r87e40j 58L87a71n80d41a 6243820428

nejsou to řeči, o Rusku se bavit nemusíme, to byl taky jediný opravdu silný tým, resp. hvězdný, na tomto MS, jasný favorit. Švédové nebyli špatní, ale byli přibližně na naši úrovni, tehdy pro nás hratelní, např. ve srovnání s letoškem kdy poslali v podstatě to nejlepší co mohli, jinak by neměli šanci vyhrát..a např Kanada tehdy poslala druhý až třetí sled, v Olympijském roce mělo MS jednoznačně nižší úroven než např o rok později v Bratislavě, příští rok to ovšem může být jinak, když bude OH bez hráču NHL

0/0
7.6.2017 11:38

O74n90d60r41e81j 73L12a33n78d51a 6283670708

tak Švedi měli na MS2010 7 hráčů z NHL oproti letošním 19ti, v obraně docela slušné jak je jejich zvykem, ale budoucí hvězdy Ekman-Larsson, Karlsson nebo Hedman byli ještě věkem junioři, takže srovnávat s letošním výběrem se to opravdu nedá

0/0
7.6.2017 11:51

M74i69c52h80a64l 23B41a70ž18a29n17t 3216622163466

Počet hráčů z NHL je měřítkem ? Od nás tam ve 2010 byli 4 :)

0/0
7.6.2017 19:00

O83n81d45r46e85j 59L69a55n65d39a 6803160708

samozřejmě, že to je důležitý ukazatel, je to zdaleka nejlepší liga na světě. Sice platí, že ne vždy tvoří hvězdy zároven výborný tým, ale mít dostatek kvalitních hráčů z NHL je dnes pro úspěch již podmínkou nutnou, v r. 2010 to tak ale ještě nebylo. Prostě vaše argumenty jsou na vodě, ted medaile s dost velkou pravděpodobností vozit nebudeme (bronz by byl maximum ale musí se vše sejít), uvidíme cca za 3 roky jestli se neprosadí vice našich hráčů v NHL, pak by se to mohlo zlepšit

0/0
7.6.2017 20:33

M82i35c96h57a29l 68B82a27ž28a10n76t 3116502713666

Boha jak na vodě. V roce 2010 tomu tak bylo víc než dnes ohledně hráčů z NHL. Protože dneska už se ví, že kvalitní hráči jsou i v KHL a v dalších ligách, ale dříve byl ten pohled, že kdo není z NHL, asi nebude moc dobrej. Ne tedy u nás, viz Dopita, Patera a tak, ale třeba pro ruskou repre to platilo vesměs. Tak neříkejte blbosti.

0/0
7.6.2017 21:03

O71n53d30r28e66j 65L49a95n16d80a 6803200158

vy jste fakt bludař, v KHL jsou porad kvalitni hráči, ale až na výjimky to nejsou ti úplně top hráči, a ti co jsou top jsou většinou stejně Rusové, vše ostatní co opravdu umí hrát hokej je ted v NHL...naopak dřív to tak uplně neplatilo ale to už je cca 15 let, to je historie, fakt jste srandovní

0/0
7.6.2017 21:40

M24i85c50h82a16l 70B87a82ž31a58n90t 3936322283646

Myslím, že v tom totálně máte nejasno. :) ale už vás v tom nechám.

0/0
8.6.2017 7:31

O81n67d45r45e87j 12L82a22n18d62a 6493150438

nápodobně, pokud totiž trváte na tom že MS2010 bylo na přibližně stejné úrovni jako např. to letošní tak to nestojí za jakýkoliv další koment, je to ztráta času

0/0
8.6.2017 8:58

M38i90c76h48a57l 77B13a42ž58a92n93t 3796822823506

A v roce 2011 to naši taky dávali.

0/0
7.6.2017 19:05

O93n39d33r43e46j 83L24a47n44d45a 6323120408

tak byli jsme docela silní a hráli pěkný hokej, ale Švédi nás stejně sfoukli jako svíčku, je to taky poslední MS, kde jsme mohli vyhrát, od té doby už na to nikdy nebylo (o OH ani nemluvím, to byl propadák)..a hlavně je to už 6 let, za tu dobu se ten hokej někam posunul a my jsme to bohužel nechytli

0/0
7.6.2017 20:38

L73a42d30i66s64l54a54v 39P81a51v45l54a24t32a 9333745512644

To mistrovství přece nebylo jen o zápase s Ruskem, mizérie to byla i předtím. A minulé roky také. Blbost také je, že na mistrovství za Kanadu dřív jezdili hráči ze třetí a čtvrté lajny z farmy.

+9/0
6.6.2017 19:43

L15u29k42á27š 77H38o15f67m58a23n 1533414132356

Uplne nerozumim, proc by mel pred tricitkou koncit. I kdyby se mu nepodarilo podepsat v NHL, tak by v Rusku nebo ve Svycarsku mohl jeste x let naramne chytat...hokejovou kvalitou to sice neni jako Amerika, ale pokud podepise kdekoli ve Svajcu, v Moskve nebo jinem vetsim meste, tak zivot bude vicemene stwjne v pohode a treba si i cisteho vydela vic nez v NHL...

+3/0
6.6.2017 19:21

P75a72t67r25i71k 36Z24a38b38r20a21n86s87k88y 1321619905713

protoze khl si vydela vic cistyho jenze to je tak vse.svycarsko kvalitou zivota se vyrovna standartu na kterej si v us zvykl a to je vse.

ponevadz je zabezpecen do konce zivota nepotrebuje delat kompromisy.

A Moskva je Moskva,je to megapolis se spoustou bohatych lidi,rezidenci,restauraci baru - o tom ovsem kvalita zivota neni.Bohaty Rus ma proto jako druhy domov nekterou zapadni metropoli.

No a co se tyce hokeje,svycarska liga je super pro Cervenku,tezko bude nadsenej clovek co ma ambice hrat NHL.

+2/0
6.6.2017 19:37

P91e79t27e82r 96S55i64v90ý 8610960953404

a co Svedska liga? Kvalitativne dobra a zivot napr. v Stockholme, si myslim, ze super

0/0
7.6.2017 8:31

J84a50k48u19b 78Z51e63m18a12n

Tihle chlapci mají zkrátka vyšší sebevědomí, než je jejich výkonnost. Borec, který při výluce hořel v extralize jako papír, pohrdá evropským angažmá.

+8/0
6.6.2017 19:14

J25a50n 75S89t32o16d90o50l26a 7451950323810

V ELH hořeli při výluce i větší hvězdy NHL. Prostě si udělali trénink, ale jen lehkej. V NHL chytal Pavelec spoustu let dobře. Podle rozhovoru i výkonů bych právě řekl, že má sebevědomí malinké. S velkým sebevědomým by chytal nejhůře průměr NHL.

+6/0
6.6.2017 19:30
Foto

M48i33c18h91a75l 22P60e80t74r26u42ž97e34l70a 4477774195800

Souhlas, Ondra v NHL nechytal špatně, že je tedka trend sázet v NHL na mladší, to neovlivní.Nechce se trmácet někde v Evropě těžko mu to někdo z nás může vyčítat, pokud by ale skončil tak to bude každopádně škoda.:-(

+2/0
6.6.2017 22:19

P97e82t68e76r 38S50i91v74ý 8490730493444

Jo, blbej trend, sazet na mladsi ;-D

0/0
7.6.2017 8:25

O61n98d17r13e11j 25L11a85n75d51a 6563310508

jasne, v NHL sice nebyl nejvetsi hvezda, ale svoje si odehral, ale v reprezentaci zustal za ocekavanim, zlato jako Vokoun a dalsi nase legendy nam nevychytal, na Olympiade zklamal, a ani jeho povaha neni to prave orechove, prijde mi ze je skoro urazeny kdyz nekdo neco kritizuje byt je to ted opravnene

+2/0
7.6.2017 9:33

O33n43d90r96e44j 52L72a16n64d97a 6493220718

jeho kariera je jedna vec, to bych nechal na nem, ale ze nas hokej sel dost dolu je proste fakt, a neni to otazka jednoho zapasu, kde jsme v podstate nedostali cuchnout, je to dlouhodobe, 5 let a 7 turnaju za sebou bez uspechu, a obavam se ze to bude pokracovat, herne na spicku evidentne nemame, zatimco pred temi cca 11 lety jsme do ni patrili.

+5/0
6.6.2017 19:13

M93i67c98h11a72l 86N40o39v64o42t90n31ý 8693329753326

Dík za obsáhlý rozhovor, předpokládám, že si jim Pavelec moc příznivců nezíská, ale tak aspoň je upřímný. Pro zajímavost, jenom Hašek a Vokoun mají v NHL více zápasů, co se českých brankářů týče.

Okomentoval bych jeho myšlenku, že se kritizuje/chválí na základě jednoho zápasu. Myslím, že každý, kdo sleduje hokej nejen na MS vidí, že český hokej je na tom nejhůře od 50. let. Kombinace lepšících se konkurentů a špatného systému zanechává stopy, které vidíme celý rok.

ELH dominují veteráni. V NHL a v KHL máme dohromady tak tucet hráčů, kteří jsou pro své týmy klíčoví. Slavíme každého hráče, který je vybrán v 1. kole draftu. Na MS 18/20 už jsme bezpečně v druhém sledu za čtyřkou RUS/CAN/USA/SWE. SP/OH rovněž, kdy jsme naposledy byli favoriti na medaili? 11 let zpátky. Což znamená, že je co kritizovat celý rok.

Pochopitelně, jsem pro hokej nic neudělal, návrhy žádné jsem zde nepřinesl a jsem jen další kecal. R^[>-]

+17/0
6.6.2017 18:50

J14i56ř35í 47V36ý14b16o10r76n14ý 4308761380965

To jako, že jsme byli favority na medaili v roce 2006? 8-o

Naposledy jsme dle mého názoru vážným uchazečem (favorit je asi silné slovo a je otázka, zda země jako my vůbec favoritem někdy být může) o medaili byli v roce 2011. Ten výběr hrál skvěle, měl řadu hráčů z NHL, ale především vyhrál vše kromě semifinále, porazil několik top mužstev.

+1/0
6.6.2017 18:57

K10a66r89e38l 31Ž42a85l74č77í69k 8892207683

Mysleny jsou SP nebo OH. V roce 2011 zadna olympiada nebyla. 2010 a 2014 jsme ale favority taky nebyki.

0/0
6.6.2017 19:21

K11a10r75e74l 30Ž95a82l59č51í24k 8742447883

nebyli

0/0
6.6.2017 19:22

J61i97ř33í 67V65ý63b11o66r41n33ý 4408401100435

No pokud to tak skutečně bylo myšleno, tak stejně nesouhlasím. Jednak od té doby (2006) byly pouze dvě olympiády a jeden světový pohár, a to není zrovna bůhvíjaký vzorek. Jednak si nemyslím, že bychom my byli na kterékoli OH nebo SP favoritem (možná, tak trochu spíš, v 2002, kdy naše hvězdy, hlavně Hašek a Jág, byly na úplném vrcholu, k hráčům z Nagana dorostli další a měli jsme za sebou 3 tituly mistrů světa). To, že jsme v roce 2006 udělali medaili neznamená, že jsme byli favority. Vždyť ze základní skupiny jsme postoupili ze 4. místa, porazili jsme jen Italy a Němce, z velkých týmů jen Slováky (tehdy ještě skutečně velký tým) a Rusy v zápase o bronz. Jinak jsme rupli i se Švýcary a od Švédů v semi dostali pěknou rychtu.

Myslím, že tohle je přesně příklad toho, kdy jeden dva vydařený zápasy vedou k tomu, že se zase říká, jak je vše super a ok. Zkrátka v Turíně se udělala medaile, tak všechno bylo sluníčkový. Ano, byl to úspěšný turnaj, ale nic neříkal o stavu hokeje u nás.

0/0
6.6.2017 20:24

O45n39d77r64e56j 25L44a14n10d10a 6393100808

s necim bych souhlasil (napr. 2002 - tam se cekala minimalne medaile), s necim ne. "Pouze dvě olympiady a SP" je uz docela dobry obrazek, je to rozmezi 6 let a je pro nas obdobi neuspesne, takze asi tezko nejaka nahoda, sli jsme evidentne dolu v porovnani se spickou. Ohledne roku 2006 - tam jsme byli urcite minimalne favority na medaili, vzdyt se tam loucila zlata generace a rok predtim jsme vyhrali velice silne obsazene MS ve Vidni. Turnaj jsme zacali spatne, a skoncili nakonec dobre, ale z vypovedi hracu se ukazuje, ze atmosfera nebyla nejlepsi a pak si to hraci zacali koucovat tak trochu sami, a jeste ze tak udelali. Po r. 2006 jsme se vydali na sestupnou krivku, ktera se zdanlive pozastavila kolem r. 2010-2012..ale uz jsme zacali ztracet a na OH to bylo videt vice nez na MS

0/0
6.6.2017 21:24

V54a47š58e51k 25Ř92í41h80a 2873503208142

Věta, že v ELH dominují veteráni asi nejlépe vystihuje váš přehled. Nejlepší střelcem ELH je dva roky Kubalík kterému je 21 let. Nejlepším obráncem Šimek 24 Let. Nejlepší brankář Will 25 let.

+3/0
6.6.2017 19:02

V36í19t 12K68o76v45á43ř29í62k 5461297731594

Vyjimky, potvrzujici pravidlo. Ze je v ELH moc starejch se vi. Smutny je, ze jsou ti lidri svych tymu. To proste spatne je...

0/−1
6.6.2017 19:11

J28a29n53a 56H97o32r38á64č82k55o29v81á 5806252468680

Netrénuju hokej, ale jiný tvrdý kolektivní sport.

Hráč, který se sportu věnuje v "pokročilém věku" a chce hrát, tomu věnuje opravdu všechno. Proto je tenhle "důchodce" lídr. Něco umí, něco dosáhl a ví, že chce být dobrý dál a to bez práce nejde. Logicky ovlivnuje kabinu a dává zkušenosti mladým.

Pokud si, Víte, myslíte, že je špatně, že je lídr, pak je něco špatně u vás.

Ostatně ve vámi diskutovaném sportu máme jednoho, který je podle vás už zcela přestárlý. A myslím, že byste to Jardovi do očí neřekl.

Nevím, jestli sportujete, Pokud ne, pak jste jen obyčejný přizdi...č

+4/0
6.6.2017 22:54

J62a57n 88S66t60o29d16o42l44a 7321640943800

Pavelec zní depresivně. To nevypadá dobře. Nikde žádná touha zvrátit nepříznivé období. Přitom úroveň měl. Jestli by se někdy stal top gólmanem NHL, nevím, ale v lepším průměru dlouhodobě byl a mohl být dodnes. Bylo by zajímavíé zjistit, co se stalo, že šel tak výrazně dolů.

+10/0
6.6.2017 18:47

V27a17š28e84k 91Ř96í73h86a 2333883278802

neschopnost pohledu do zrcadla.

0/0
6.6.2017 19:04

J48a53n 62S82t85o94d29o95l60a 7101880393160

To nechápu. Chytal solidně. V Atrlantě a pak i u Jets se mu dlouhodobě dařilo. Dolů šel hrozně rychle. Krize se přihodí, ale že vůbec nechce zpátky, je mi divné.

+1/0
6.6.2017 19:06





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze