Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Průlom u Niagary. Český hokej snad konečně povstává

Nebyla to přehlídka hokejové nadřazenosti. Čeští mladíci přesto po třinácti letech postoupili do semifinále mistrovství světa. Přemohli Finsko 4:3 po nájezdech. Objevuje se však víc náznaků, že by doba temna mohla časem ustupovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M55a87r35t10i97n 70Č35a42r50n19e18c13k20ý 2385584749495

Nevím proč, ale dost mi to připomíná článek o slovenské U20 v roce 2015, jak Slováci udělali skvělé rozhodnutí zařadit U20 do extraligy, jak se tím dostali úplně jinam než my a bla bla bla. Přitom měli jen tunu štěstí a v bráně Godlu, který chytal jak pán bůh. A že prý je to jediná cesta, kterou se máme vydat. O rok později jejich U20 v 5 zápasech měla skóre 8:20, 4 porážky a výhru nad Běloruskem, ve čtvrtfinále 0:6 s nakonec čtvrtými Švédy. O další rok později prakticky to samé - vydřená výhra nad mizerným Lotyšskem, jinak čtyři prohry, skóre 9:22, čtvrtfinále 3:8 se čtvrtými Švédy. My tam máme letos velice solidní tým, o parník lepší než v předchozích letech, ale o tomhle ročníku se u nás dlouho mluví jako o tom talentovaném, o tom, který nám vrátí tvář atd. Přesto nás Finové mleli hlava, nehlava a kdyby Kořenář chytal jak proti Bělorusku, dostali bychom 7:2 a nazdar. Zase trošku obezřetně a méně vzletně.

0/0
4.1.2018 21:14

J61a95n 36F34r30i14s73c32h 9663276240

Text je celkem pravdivý, letos jsem měl konečně pocit, že v zápasech s favority nehrajeme druhé housle. Třeba se Švédy jsem čekal výsledek tak 6:1. Jinak o celkovém zlepšení můžeme mluvit pokud budeme hrát dobře další 2-3 roky a mít také výsledky v mladších kategorií, takhle to může být jen díky silnějšímu ročníku.

0/0
4.1.2018 20:40

K97a39r75e65l 21M42a25t47o64u96š24e54k 2613885283

Pane Knape, skutečný stav hokeje u nás zjistíte, až budete vozit malého hokejistu 5-6 let na tréninky, k zápasům (a budete hokejistovi na zápasech fandit), chodit na setkání klubu s rodiči, ... jedna vlaštovka jaro nedělá.

Na stranu druhou, jsem na kluky hrdý, co dokázali. Přál bych českému hokeji, aby se boje o medaile na všech významných turnajích opakoval, co nejčastěji. Ale právě kvůli výše zmíněnému vím, že s přístupem lidí v některých klubech (které spadají pod akademie svazu), to asi nebude tak "horké" a tyto výsledky nebudou.

+1/0
3.1.2018 15:59

M26i78l52a56n 92K17u78s40á51k 5725710109356

Je jen škoda, že dopadnout zápas po nájezdech v náš neprospěch, mírně optimistický nadpis nahradilo: Česká mizérie pokračuje, následovaný výčtem jak daleko jsme od špičky a co vše je špatně.

+6/0
3.1.2018 15:21

R83a60d77e40k 53N21e43u21m42a51n90n 5762232218195

Optimistický titulek je natržen reálnějším textem a zcela rozmetán tvrdou realitou.

Tento ročník je známý jako "nadějný" - přesto porazil Bělorusko s vyplazeným jazykem.

Sice po letech vyhráli čtvrtfinále, ale až na penalty, s týmem, který byl ve skupině až třetí a který nás dost jednoznačně přehrál, vyrovnali jsme náhodně při hře bez brankáře.

Úspěšnost v přesilovkách lze i otočit - nevěřím, že budeme v přesilovkách válet trvale, kdyby nám nevyšly přesilovky v předchozích zápasech, tak třeba prohrajeme s Běloruskem ...

Co se týče výprasků, tak v přípravě bylo letos 0:9 s Kanadou.

Nedá se říct, že by jsme nějak povstávali, zatím je to jen náhodný a zcela ojedinělý záblesk

+3/−2
3.1.2018 15:11

J51i46ř50í 73Č45e11r87m93á78k 5190335168287

... a že náš tým porazil také silné Rusko, a bez vyplazeného jazyka i Švýcarsko, to už se nehodí do krámu, co? Ale jako správný sebemrskač neopomenete připomenout o ničem nevypovídající debakl českého B týmu s Kanadou.

Jo, a ta vaše pasáž "kdyby", to je jako ta tvrdá realita? Kdyby nám nevyšly přesilovky proti Bělorusku, kdybychom dali Rusku o dva góly méně a Švýcarsku o čtyři méně, tak bychom všechno projeli a hráli s Dánskem o udržení. Tvrdá realita. ;-D

+2/0
3.1.2018 16:48

M97a33r92t49i42n 88S63ý13k29o82r11a 1507548167827

Tyhle ,,erudované ́ ́ komentáře mě vždycky baví, obzvláště po takovém šťastném postupu. A nejlepší na tom je, že pokud dostaneme pozítří nakládačku, tak tu budou komentáře o nekončící hokejové krizi, nejlépe od stejných autorů ;-D

+3/−1
3.1.2018 14:53

R36a60d78i78m 95B69e88d15n31a97r64č33í95k 6653977303294

Kdybychom prohráli, ten stejný Knap by tady psal něco o mizerné úrovni mládežnického hokeje, změřeném očekávání dalšího silného ročníku, době temná českého hokeje a kdo ví čem dalším. Tenhle článek nelze brát vážně.

Každý soudný vidí, že sice tenhle mančaft je o kus lepší, než ty před ním, ale stejně soudný člověk musí uznat, že včera to byla haluz. Finové byli lepší, nejen díky počtu střel. Líp bruslili, byli rychlejší, důraznější. Nás podržel gólman, je pro změnu ne. Naštěstí.

Btw, věta o tom, jak jsou hráči ze zámoří bráni spíš jako lidi druhé kategorie je solidní blábol.

+6/0
3.1.2018 14:17

F15r25a23n19t58i51š44e33k 57N15o32v62o49t32n89ý 8934156675279

S poslední větou souhlasím. Jinak nesouhlasím hlavně s našim bruslením, to bylo velmi dobré. A taky úplně nevím, který gól měl finský brankář chytat. Možná u třetího udělal trochu chybu, když vyjel až na hranici brankoviště a sám se zapletl do Chytila.

+1/0
3.1.2018 14:27
Foto

P40e53t19r 57K19a28d70l50e76c 1640663467308

V bruslení jsme byli dost na štíru, kdybychom nebyli, chodili bychom mnohem víc do soubojů místo toho permanentního pozičního stínování, a nepustili bychom Finy k tolika střelám.

Finský gólman byl horší v tom, že nechytil vůbec nic "navíc", na rozdíl od Kořenáře.

0/0
4.1.2018 19:25

K62a80r45e39l 92B73a76m19b44u55l48a 4643669517819

Situaci nelze brát černobíle. Optikou výsledků je to samozřejmě úspěch a na této úrovni se hraje pouze na výsledky. Dokonce bych viděl i posun v určitých činnostech jednotlivců, aktivní forčeking (s vyjímkou včerejška), beci neodpalují puky, někteří hráči dokáží přejít 1-1, víra v otočení zápasu atd. Na druhou stranu klasické trápení se slabým týmem (Bělorusko), včera v mnoha chvílích hra pouze na 1 bránu, naprosto zbytečné fauly hokejkou v útočném pásmu.

Já tam tedy určitý posun (nejen výsledkový) vidím, pokud to takto je u nižších kategorií, mohl by se ten trend pomalu začít obracet. Chybou by ovšem bylo, kdyby si nyní, zejména na svazu, začali myslet, že už je vše OK.

Přeju našemu hokeji další pokroky a třeba zítra s CAN další "nezasloužený" postup.[>-]

+4/0
3.1.2018 13:55

F74r73a39n90t97i79š89e74k 94N66o13v89o87t10n66ý 8674896675119

Na slovo "průlom" je asi brzy, ale určitě pěkný úspěch a doklad toho, že tam nějaký posun k lepšímu je.

0/0
3.1.2018 13:42

T10o67m85á60š 10K40r89á18l 3958978697929

Je hezke se koukat na nase "mlade nadeje", jak uz zvladaji drzet krok v rychlosti a sikovnosti se spickou a v zapasech jako treba se svycarskem soupere prehravajiR^ Obrana a nejake kolektivni taktika, ..... se jde naucit i pozdeji. Brusleni po rozich a vycuranost, kterou jsme to zvladali v dobach davnejsich a ktera je v podani tricatniku a starsich casto k videni i v extralize nema v mezidnarodnim meritku nadeji na uspech.

+1/0
3.1.2018 13:41

R52a75d87i74m 13K35a75l48a50s 2710156502711

Já to nechci snižovat, ale Švýcaři měli na MS nejmladší tým. A když se podíváte na nové švýcarské talenty a třeba i pokoušející štěstí v NHL, tak si nevedou vůbec špatně. Je tam docela dost zajímavých hráčů. Neříkám, že se všichni prosadí, ale ve skutečnosti od nás kvalitativně už tak vzdálení nejsou. Pokud s tím něco neuděláme a trend se nezmění, tak by nás v horizontu třeba pěti let mohli dohnat.

0/0
3.1.2018 14:06
Foto

K88a82m88i18l 76D86u58n95i64č51k23a 2871225

Milí spoluobčané,

10 let jste v tento den slyšeli z úst mých předchůdců v různých obměnách totéž: jak naš hokej vzkvétá, kolik dalších malych hokejistů jsme vyrobili, jak jsme všichni šťastni, jak věříme hokejovým odborníkům jaké krásné perspektivy se před námi otevírají.

Předpokládám, že jste mne nenavrhli do tohoto úřadu proto, abych vám i já lhal.

Náš HOKEJ nevzkvétá... jedna vlaštovka JARO nedělá...

+5/−1
3.1.2018 13:07

P38e59t18r 71Z93u76z34i72a60k 9249988342632

Ach jo. Každý soudný člověk musí vidět, že náš hokej jde v mládežnických kategoriích nahoru. Ještě před pár lety jsme na nejlepší neměli nárok a dostávali jsme hrozné debakly. Poslední 2-3 roky už naše "18" i "20" hrají se všemi, snad s výjimkou Kanady, vyrovnané zápasy a nezřídka vyhrávají. Ale kdo chce psa být, hůl si vždycky najde. Na turnaji jsme zatím vyhráli 4 z 5 zápasů, vstřelili 22 gólů a jsme v semifinále. Naproti tomu Finové prohráli 3 z 5 zápasů a včera to byl jejich první povedený zápas. Takže tu zas všichni netvrďte, jak jsme špatní a jsme málem rozvojová země.

+18/−1
3.1.2018 12:56

P42e23t29r 59Z38u62z45i88a20k 9579108102282

pardon, psa bít.

0/0
3.1.2018 12:57

P21e21t96r 86B34á74č85a 8895966265395

Nikdo nerika, ze jsme rozvojova zeme, jen po jednom CF nelitame v oblacich a nepiseme o povstani ceskeho hokeje.

+3/−1
3.1.2018 13:01

P78e76t38r 25Z97u38z68i88a82k 9229548442762

Povstání českého hokeje tu je, i kdybychom včera prohráli, jen se to konečně projevilo i výsledkově.

+3/−3
3.1.2018 13:03

P14e23t60r 52B33á27č11a 8175706745645

Asi mame kazdej na mysli trosku jine povstani.

+2/−1
3.1.2018 13:05

R23a75d73i89m 34K47a72l44a95s 2880806602331

Podle mě jsme to spíš stabilizovali ohledně skóre. Včerejší zápas v převaze soupeře nevybočoval z dřívější a dlouhodobější praxe, ale máme lepší pohyb a je tam pár talentovaných kluků. Přesto nám toho strašně moc chybí a nikdo by se nemohl divit, kdybychom včera prohráli a čekali na postup do SF další rok. Pro zaujatého pozorovatele byl ten včerejší zápas i přes výhru docela krutým srovnáním.

No a s Finy se asi také méně častěji psychicky pokládáme. A pokud se snažíme a hrajeme dál, může to přinést ovoce v podobě slušného skóre nebo i výsledku. Přesto ten včerejší zápas také mohl skončit debaklem.

Máme zkrátka nějakou odpověď na hru soupeře a jde jen o to, jak se jí bude dařit. Jinak ovšem hrajeme podle soupeřových not a hledáme, jak toho málo prostoru co máme využít. Takže jsme spíš objevili nějaké skulinky v Matrixu. A když se sejde náš dobrý ročník s formou se slabším ročníkem např. ruským, můžeme i vyhrát to ne, že ne. Ale pravidlo z toho asi dělat nelze - zatím.

+1/0
3.1.2018 13:14

F30r89a81n88t20i26š16e66k 75N30o81v21o24t43n66ý 8784256325179

Já tam vidím obrovský rozdíl oproti rokům kolem 2010, kdy naši bruslařsky vůbec nestíhali, pravidelně se útočník snažící se o back checking nedokázal vůbec dostat na třetího hráče soupeře, aby ho pokryl, takže každý útok proti nám bylo přečíslení tří až čtyř soupeřů na dva (obvykle dost nemotorné) beky. Kruté srovnání to nebylo. Hráči byli hodně nervózní, zároveň hodně bojovali, zachytal golman, mužstvo se pralo až do konce a nakonec se k němu přiklonilo štěstí a postoupilo se. Normální hokejový zápas, kde aktivnější tým narážel na skvělého gólmana a nakonec prohrál. Nelíbí se mi, když se z toho dělá, jako by to byla nějaká historická nespravedlnost osudu proti Finům. Dnes jsem mimochodem poměrně dlouhé pasáže viděl ze záznamu a bez emocí a prostě normální hokej, kde se nakonec radovalo mužstvo, co většinu zápasu bránilo. Hrát se to v dobách největšího temna, skóre je 4:0 pro takhle dobře hrajícího soupeře už po třetině a není co řešit.

+3/0
3.1.2018 13:38

R11a72d12i31m 64K77a64l45a48s 2190486862331

Asi jde jen o to, jak popisujeme emoce. Mě z ročníků okolo r. 2010 bolely oči a včerejšek mi skutečně přišel krutý, krutý v tom kam se posunuli Finové, a kde jsme my.

A skutečně tím, že aspoň bruslíme, máme šanci na návrat či k zaujmutí určité pozice, ujet do breaku.

Ale Finové na nás, myslím si obecně, zrovna s láskou dlouhodobě nevzpomínají. Docela dost důležitých zápasů s námi v minulosti prohráli. Patrně jim nesedíme, nevím.

+1/0
3.1.2018 13:50

F61r36a32n42t45i21š95e54k 68N97o46v55o90t77n20ý 8144166655809

Finové si od tohoto ročníku slibovali hrozně moc, chtěli minimálně medaili a nejlépe zlatou, a že na to tým měli. Proto jsou teď hodně zklamaní. Ale kdyby byli o takový parník lepší, tak by prostě vyhráli. V hokeji se může stát, že tým, který je aktivní, tvoří hru, hraje v útočném pásmu, prohraje (soupeři zachytá golman, hráči hrají dobrý blok u vlastní brány, vyjdou brejky). Ale pořád musí i ten bránící tým ukázat kvalitu minimálně v tom bránění bez puku, na pozici brankáře a v efektivitě zakončování. Což naši ukázali. Ona hra bez puku je třeba stejně důležitá, jako hra s pukem, jen se na ni divák většinou tak nesoustředí. Ale velký rozdíl mezi kvalitním a slabým týmem dělá i to, jak dokáží pětky bránit proti zámku soupeře, byť ten vypadá na první pohled podobně. Ono se může stát, že nás mleli, jako bychom byli Dánsko, atd., jenže ten dánský blok se prostě nechal rozebrat, kdežto náš ne, a už to je dost zásadní rozdíl.

Že Finům nesedíme bych neřekl, kolikrát nás i porazili, a to i v důležitých zápasech typu semifinále MS 2014.

0/0
3.1.2018 14:07

J66a73r58o60s27l68a27v 20H55o80l66e57č37e42k 7582589866211

finove hrali jinou skupinu. v patek uviime jakou

+4/0
3.1.2018 13:28

P33e43t13r 35B61á42č74a 8655746725105

Strely na branu pro Finsko 54:29.

Prulom? Ani nahodou. Ted dostanou od Kanady a pravdepodobne i o treti misto pokud to souper nebude mit na haku.

Takovy clanky po jednom CF vyhrany na najezdy s notnou davkou stesti, trosku trapas.

+5/−1
3.1.2018 12:55

R54a41d42i52m 66K30a58l13a75s 2140736282111

Na třetí místo by nějaká šance být mohla, pokud vyhrají Švédové. Letos podle mě nemají takovou fazónu.

+1/0
3.1.2018 12:58

P50e73t12r 50B18á23č42a 8295326915815

I to na nas bohuzel ve skupine stacilo, ale rozhodne tam bude u soupere vetsi zklamani z vyrazeni nez u nas, coz by nam mohlo k tomu bronzu pomoci.

+1/0
3.1.2018 13:00

M32a77r40t21i26n 84H61o92r53á20k 8107497345

Tak že bysme se řítili vstříc dalšímu zlatému hattricku nepo olympijskému zlatu, to asi těžko. Ale kdo sleduje MS20 posledních pár let, tak vidí opravdu obrovský posun v rychlosti, technické vybavenosti i zdravém sebevědomí našich hráčů. Včera vyhráli se štěstím, ale to přeje připraveným a na tenhle zápas se dívalo opravdu jinak, než na ty čtvrtfinálové výprasky posledních let.

+9/0
3.1.2018 12:53

J14a70r21o10s55l21a17v 59H25o12l84e87č40e34k 7562619406791

vykony ve ctvrtfinale byly posledni roky lepsi nez vcera. vysledek naopak.

0/0
3.1.2018 13:31

F32r48a59n30t87i88š46e86k 89N51o79v73o89t49n34ý 8774456475119

Jako že dva výprasky 0:7 od USA byly po lepším výkonu, jen tam jako na potvoru padlo 7 fíků do naší brány a žádný do jejich? WTF?

0/0
3.1.2018 14:14

K41a73r20e83l 31N16o75v54o33t84n60y 6159401229395

Tolik clanku o semifinale juniorskeho turnaje. Az se to povede Acku, tak to pochopim,ale tohle?

0/0
3.1.2018 12:42

R77a10d73i82m 81K32a62l68a31s 2640786502211

Když se bude dařit postupovat do semifinále v juniorech, tak by to časem mohlo vyjít i v "áčku";-)

+2/0
3.1.2018 12:45

T45i63m 62T87a19y60l97o16r 3217632375233

Kdyby o ten jeden gol v najezdech vyhrali Finove, tak tady je komentar, ze jsme stale v krizi. Meli jsme hodne stesti, ze jsme vyrovnali a vyhrali v najezdech :)

+4/−1
3.1.2018 12:32

R22o44m23a11n 38K46r49a60t59o70c33h13v61í64l 6786787156884

prohráli až v nájezdech

0/0
3.1.2018 12:33

R29a52d65i63m 19K68a32l71a94s 2790236332661

Já jsem třeba bral jako pozitivní, že se v U18 naši mladíci vrátili do zápasu a podlehli 5:6 až v prodloužení. Za mě slušný výsledek.

0/0
3.1.2018 12:36

V45í45t 68K68o87v49á66ř91í27k 5391897611734

Kdybyste měl v oblasti rekta ryby, nebyly by rybníky.

0/−1
3.1.2018 12:46

J39i58ř36í 53Č80e29r11m32á44k 5840575588347

Koukám, že Novinky se dnes nesou ve znamení finského pláče, a tady je zase eldorádo českých sebemrskačů. Tak bych vás hoši mohl trochu popíchnout zhodnocením finského vystoupení ve stejném duchu, jako to vy děláváte po každém neúspěchu naší repre.

Finové sice brečí, jak nezaslouženě jedou domů, ale co vlastně na MS předvedli? Z pěti odehraných zápasů tři prohráli, přičemž nedokázali porazit nikoho silného (ze silné šestky), tak co by jako chtěli? Medaili? Že dobře bruslili a měli optickou převahu je sice šlechtí, ale tohle není soutěž v krasobruslení. Navíc Finům (dle jejich vlastních slov) ve ČF nezachytal Luukkonen, tak co čekali jiného?

+16/0
3.1.2018 12:31

J53a77r65o50s68l46a35v 14H87o67l91e95č90e38k 7472959116221

finove hrali jinou skupinu nez my. zitra uvidime jakou.

+2/−1
3.1.2018 13:23

F74r12a45n38t73i45š51e97k 93N32o44v11o59t20n20ý 8624946885359

Dobrá poznámka. Být to zápas s našimi v roli Finů, psalo by se tu o tom, jak tým předváděl krasobruslení v rozích, nikdo nešel do brány, jak soupeři stačilo bránit a hrát na brejky, jak soupeř ukázal lepší dynamiku a tah na bránu, a jak byla naše optická převaha jalová...

+2/0
3.1.2018 13:41

R76a69d52i35m 69K51a89l43a56s 2890896622351

Ale to přece není pravda, právě že Finové pravidla moderního hokeje ctili a před naší bránou byli mnohem častěji než my u nich. Stejně tak nestříleli propagačně, což bývá naše bolest, ale několikrát trefili tyč. I to se stane, ale není to nějaká koncepční vada. Jsou zápasy, kdy tohle nevyjde. Hraní v rozích byla a ještě i občas je česká specialita.

To, co hrají Finové, je moderní hokej, a klidně bych tu jejich hru vyměnil, přestože bychom včera tím pádem prohráli. Ale další rok už mohou být Finové klidně medailoví.

0/0
3.1.2018 13:58

F43r72a81n55t88i24š14e30k 98N70o52v13o69t86n17ý 8804856375439

Však jasně, hráli moderní hokej, psal jsem několikrát, že hráli dobře. Narážel jsem na typickou vlastnost českých fanoušků, kteří nadávají nehledě na výsledek. Mimochodem, asi nejvíc směšné jsou příspěvky typu "vyhrál to golman a Zadina." No světe div se, někdo v týmu prostě je střelec a dá góly, a brankář je z principu hokeje nejdůležitější hráč ve hře. Kdo jiný než elitní střelec a brankář by měl rozhodnout zápas? Řidič týmového autobusu?

0/0
3.1.2018 14:12

R57o69b34e51r32t 76K74o86c82i12á93n 5179137686187

Haluz postup do semifinále a už se zase píše o vzestupu;-D;-D;-D

+1/−2
3.1.2018 12:28

R66a85d37i63m 73K80a84l15a77s 2980986312101

Tak to uvidíme příští roky, jestli budeme letošní dobré výsledky držet, anebo se zase vrátíme zpátky.

Moc bych si přál, abychom navázali. A nemusíme k tomu postupovat nutně do semifinále, stačí, když odehrajeme slušné a kvalitní zápasy a budeme prostě a obyčejně dobře hrát.

Ale jinak je celkem potěšující, že MS juniorů tolik lidí zajímá. I to myslím, pomůže už jen tím, že se bude o juniorském hokeji více mluvit. Nakonec jsme i přes problémy hokejová země.

+2/0
3.1.2018 12:34

J64i82n61d70ř62i56c14h 64Z18e31t59s78k23y 5373307272140

Ten, kdo zápas viděl, musí uznat, že do té světové hokejové třídy nám ještě hodně hodně schází. Ale kluci předvedli v pravou chvíli bojovnost a stálo při nich hodně štěstí. Frustrovaní musejí být Finové, protože nevyužít tolik šancí je trestuhodné.

+10/0
3.1.2018 12:18

P62e48t43r 60T29y30č52k31a 6635622729642

Tahle generace Finů vyhrála MS 18.

0/0
3.1.2018 12:20

R56a51d32i54m 74K31a10l50a33s 2540566642521

Celkem by mě ale zajímaly ty finské výpadky. Jednou dojdou na vrchol, jindy jsou téměř na sestup. Kvalitou tou určitě není, tak snad jedině psychika.

0/0
3.1.2018 12:29

F57r64a77n84t59i52š63e86k 72N46o60v87o48t45n61ý 8184496975939

Měli těžkou skupinu. S Kanadou i USA prohráli po dramatických zápasech, s námi vypadli díky našemu skvělému brankáři a trochu křečovitosti v zakončení. Podle mě se ukázali jako dobrý tým a nezaslouží si kartáč, co jim teď finští fanoušci dávají. Včera jsem viděl hodně kvalitní finský tým, který odehrál dobrý zápas, v němž se nakonec štěstí přiklonilo k soupeři.

+1/0
3.1.2018 13:48

Z41d10e61n78ě36k 33F48i16l30i76p 7804171911784

No vyhrat jednou za 13let utkani ve ctvrtfinale neni nic na skakani

+2/0
3.1.2018 12:09

V18í70t 65K74o46v13á19ř19í76k 5821147711664

Přesně! A proto si ten úspěch pěkně zasypem pachutí cigánskýho chrchlu a radovat se z něj nebudeme.

0/0
3.1.2018 12:49





Najdete na iDNES.cz