Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Skaut Tichý: Junioři byli v semifinále MS náhodou. Ale vidí i zlepšení

Bylo mu čerstvě osmnáct, když v hokejové Plzni naskočil do áčka. O rok později vybrali beka Milana Tichého do All Star Teamu juniorského mistrovství světa. Ve dvaceti hrál za národní tým dospělých a ve dvaadvaceti v NHL. Kariéru mu krutě zkrátil faul Brendana Shanahana, i proto se záhy stal skautem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R64a33d44e36k 38J33o50n45á34š 4547575863668

Pardon za minus, souhlasím s vámi...až na poslední větu, nenávratně pryč to není, vždy jsme měli období kdy se dařilo více a kdy méně a to jak se dařilo více bylo abnormální na tak malou zemi...zejména když se v tu samou dobu dařilo i ve fotbale...to všechno do roku cca 1996 nebyl standard ale výjimky...my si pak zvykli na všechno jsi samozřejmost, proto je nutný návrat ke kořenům, k tvrdé práci, k tomu co je nám vlastní, v čem jsou Češi vyjimecni, atd... My proste nikdy nebudeme mít techniku jako Španělé, a nikdy nebudeme mít tvrdost jako Kanaďané...tom myslím jako hromadné, výjimky se najdou...

0/0
10.1.2018 9:36

R59a79d30e72k 75J93o34n48á93š 4397775803278

Naprostý souhlas jen s drobnou úpravou - díky bohu se tohle už tak 5 let vi a řeší se to, tím myslím to ze děti už nedělají sporty ve volném čase a nelezou po stromech apod...s tím už se dávno pracuje, ale s tím je spojena i generační výměna trenérů atd...jde to pomalu ale aspoň se to hýbe...

0/0
10.1.2018 9:32

R10a12d71e29k 44J10o87n22á28š 4447165633298

No jenže on nemluvil jen o 20ce ale o spojení současných mladých hráčů jako Pastr, Vraná, Zacha, kam počítám třeba i golamana Mrazka, a jejich spojení s těmi ještě mladšími jako Zadina a spol z 20tek...a za 5 let Mrázka určitě nebude ve starém zeleze, nehledě na to ze někdo další se muže objevit, ti z 20ky se mohou uklidnit, atd...s gólmanů tu problém nikdy nebyl, naopak...ani v době kdy se hokeji nedaří, takže tam strach nemám...

0/0
10.1.2018 9:30

R73o19s41t93i25s68l25a88v 19Š60i27g94u18t 4477490533703

Pan Tichý poskytnul rozhovor bez růžových brýlí.Celkově si je třeba uvědomit,že dnes už děti nemají jen fotbal,hokej a pak možná pár dalších sportů jako kdysi...Dnes hlavně děcka sedí doma u compů.A když né,tak tady máme x nových sportů jako je třeba florbal.A hokej je navíc finančně velmi náročný a rodiče už ho platí sami.Sečteno-podtrženo,jsme země malá,s malou hokejovou základnou a roky automatických sbírání medailí jsou nenávratně pryč...

+4/−1
9.1.2018 23:07

P93a65v55l20a 32H47r73a15d19i57l98o53v41a 3447241191554

Hokej je drahej. Rodicum se nedivim, ze daji decko na neco mene financne narocneho. Maji recht.

+1/−1
9.1.2018 23:13

R30o24m16a98n 23B19l65a38z90e50k 6538339351622

Drahej. Spíš se psalo, že dnes už si děti můžou i půjčit výstroj a jsou kluby, co tak děti podporují. Předseda Král prohlásil, že je to hlavně časově náročné oproti fotbalu. Takže já věřím, že se to utáhnout dá, pokud oba rodiče nepracují na toaletách v Tescu.:-)

+1/0
9.1.2018 23:25

J47a67r56o50s50l18a19v 50H71o67l87e15č21e26k 7442779266131

x box hrajou děti všude, u kompů sedí všude, malá země jsme byli vždycky, základna se zmenšila všude. Finové jsou menší než my, Švédi o málo větší. Tradici máme u nás minimálně stejnou.

+4/0
9.1.2018 23:18

R85o62b26e34r47t 70S80e56j89k 9805413

Svym zpusobem s vami souhlasim, ale pocitace a tablety maji deti v jinych zemich take. Myslim , ze zalezi na rodicich jestli masti cele dny hry. Co se tyce penez, ano hokej je drahy sport, ale je drahy vsude na svete. Ne jenom tady. Ja si myslim , ze sport se zanedbava vseobecne. Kdyz vidim deti delat ve treti tride kotrmelce , je to k placi. To neni o penezich, ale udelat si cas, a detem se venovat.

0/0
10.1.2018 7:34

P95e29t80r 82N94o60v85a83k 3930727119457

Tak náhodou tam nebyli. Ve skupině druzí a, tak to 4. a 5. místo odpovídá. Ve čtvrtfinále s Finy to bylo 50 na 50.

+1/−4
9.1.2018 22:25

M79i52c47h21a17l 96K49r93e23j34č49a 8475727450238

Nevim co porad resite s davanim sanci mladym. Garantuji vam, ze pokud bude u mladych kvalita , tak se v extralize nenajde ani jeden GM ktery by jim nechtel dat sanci na ukor starych. Ta kvalita tam ale proste neni

+1/−1
9.1.2018 22:19

J30a84r68o93s27l37a19v 75H47o16l31e26č64e58k 7922319396841

V praxi se ovšem někteří chytnou až ve Švédsku, Finsku a NHL. Pravda, moc jich není, ale i to málo si nechá extraliga utéct. A kolik asi budě těch, kteří koule na odchod neměli a u nás se zakopali?

+2/0
9.1.2018 22:33

M26i46c81h98a59l 73K58r50e86j28č70a 8795437200588

Kteri se chytli prosim vas ve Svedsku Finsku? Hlavne mi sem nepiste Pastrnaka, to byla kapitola sama pro sebe .

0/0
10.1.2018 8:08

P47a65v97e35l 78S82e18d70l76á10č14e84k 7809830456299

Naposledy Kaše. V Chomutově nebyl spokojený, ve Swe se mu co vím dařilo.

Pravdou je, že ještě nedávno byli mladí u nás na odstřel, naštěstí se tohle aspoň někde mění.

0/0
10.1.2018 9:05

P13a19v62e56l 98S40e30d34l94á44č76e50k 7899140676729

To je na dlouho, možná to tak je u těch mladých trenérů. Ale nebylo tomu tak.

0/0
10.1.2018 7:39

J21a66r27o91s93l95a60v 11H17o75l15e98č55e87k 7762659516971

Kromě věcí, které zmínil Tichý je podstata problému ještě v dalších, zásadních věcech. První je výchovné, které znemožňuje volný pohyb mládeže ze špatných klubů, ve kterých bují protekce do těch dobrých a tím těmhle nešvarům napomáhá a brzdí jejich nápravu. To je třeba neprodleně bez náhrady zrušit, peněz na děti jde z obcí a ministerstev dost, stačí je přestat odklánět na dospělé poloprofesionály v kdejakých Kotěhůlkách.

Druhým je filozofie tréninku mládeže, kde si jen pomalu začínáme všímat, čím nám svět utíká (nejen v hokeji, alei ve fotbalu obecně v herních sportech). Ve světě si narozdíl od nás všimli, že děti už si nehrají dnes na pláckách a rybnících fotbal, basket, hokej. Dříve v tomto prostředí rozvíjeli svou herní intuici, reakce, herní vidění, myšlení, kreativitu. Hráči prostě dříve mimo tréninky pořád něco hráli. Proto tehdy nevadilo, že v trénincích je u nás učí izolovaně techniku bruslení, vedení koutouče, že dělají vše podle šablon, protože ten herní mozek rozvíjeli mimo trénink a zapasy dostatečně.

+6/0
9.1.2018 22:02

J66a69r79o63s59l16a44v 73H39o43l15e67č79e71k 7412409726231

Dnes je to jinak. Děti už si venku nehrají a tak teď ve světě stojí jádro klubového tréninku v herních cvičeních. Oni neprostojí tolik času ve frontách na slalomy kolem mrtvých kuželů jako my. Oni místo toho hrají s malými bruslařské honičky, později obíračky o puk, nebo na fotbale o míč, hrají hry na malém prostoru, i starší kluci neustále trénují v různých modifikacích hry na malém prostoru, na jednu branku s různým počtem obránců a útočníků s různými rolemi. Při těchto trénincích musí neustále sledovat ostatní, reagovat, okamžitě se rozhodovat, okamžitě jednat, klamat, měnit rozhodnutí, to vše nevědomě, neplánovaně, intuitivně a navíc se zápalem, díky hernímu náboji. Proto pak vypadají v zápase s námi rychlejší. U nás se stále vše rozkládá, metodizuje a pak se to snažíme lepit dohromady, místo herního náboje na ně řveme makej, ale bez toho, že se vše trénuje neustále pod časovým tlakem to pak v zápase nikdy nebude tak rychlé, přirozené, jako to vidíme u špičky jak v hokeji, tak ve fotbale. Prosím pány na svazech, aby si toho už taky všimli a začali v tomto směru intenzivně pracovat při vzdělávání trenérů. Díky.

+3/0
9.1.2018 22:02

J66i52ř34í 17B58r60u48n32c35l31í78k 4168670213974

Pan skaut je ten nejchytřejší na světě momentálně a asi nebude úplně spokojen s vlastními výkony co se týče svého byznysu což může být i v souvislosti s jeho schopnostmi. Ono jen kydat hnůj a chvástat se jak ví že je všechno špatně a jemu kvůli tomu nejdou kšefty taky není něco co by pomohlo. Chtěl by aby se vše změnilo tak aby se všichni složili na výchovu TOP hráčů a on je pak zastupoval...kvůli takovým jako jen on co zastupují průměr, potom neúměrně tlačí na trenéry aby ten průměr hrál je hokej také tam kde je....začni u sebe chytrolíne a pomoz jinak než kydáním špíny

0/−6
9.1.2018 21:46

J91i46ř97í 91S57t17r20a57s30s65e26r 4954493958427

Scout není agent...

+2/0
9.1.2018 23:08

J66a24n 25P62e98t97r72u59s 2202285257361

Proč nikdy nikdo nezmíní, že by bylo fajn taky rozšiřovat hokejovou základnu? Nalít do hokeje pro malé caparty veřejné peníze tak, aby každé dítě (a to i holky, pokud chtějí) mohlo hrát v Česku hokej. Stavět haly, ať je jedna v každém městečku. Poskytnout dětem výstroj, hokejku a brusle. Je to herdek už přes sto let náš národní sport, tak se k tomu tak postavme.

+1/−2
9.1.2018 21:13

J80a23r93o32s75l92a68v 87H34o43l47e25č16e55k 7942149506421

To se přece dělá. Reklamní spoty běží celou zimu a dětí v přípravkách je dost. Zejména ve větších klubech už je to spíš kontraproduktivní, protože když máte na ledě 60 dětí, většinu času prostojí a naučí se tak všichni málo. O tom to zas až tak není. Jde spíš o to, jak se pracuje s těmi, kdo tam jsou.

+4/0
9.1.2018 21:40

J64a97r36o91s63l64a90v 14H21o10l28e85č86e72k 7412809396431

Za komára, když se do velkého klubu přihlásilo šedesát dětí, tak udělali selekci. Udělali si testy a vybrali nejsportovnější, nebo časem vyřazovaly, ty které se zlepšovaly pomalu. Tak sice možná přišli o nějaké skryté talenty, ale suma sumárum to bylo pak pro výkonnost pozitivní. To dnes neexistuje. Je snaha udržet u hokeje co nejdéle co nejvíc dětí, i když některé evidentně nikdy žádné hvězdy nebudou. Já to nehodnotím, jen popisuju. Jde o to, za jakým účelem ten hokej chce stát hlavně financovat.

0/0
9.1.2018 22:13

R36i42c49h12a79r18d 17B33l75á98h56a 3525132686198

To je jednoduché, kdyby byly kluby chytré, tak postaví mančafty po dvou pětkách a mydlí proti sobě i v normálních soutěžích. To by měl svaz podporovat. Trénink by měl vypadat jako když kluci hrají na ulici nebo na rybníku... Kužely jsou potřebné, ne, že ne. To vždycky někdo objeví převratnou novinku, že kužel je mrtvý... Tomu se musím smát. Děláte z dětí malé stroje, chtěl bych vás vidět na ledě... Je to jen snůška keců. U nás stejně rozhodují jiné věci než sportovní výkon. A dlouho budou. Možná, že by agenti mohli povyprávět, jak to dělají. A to, že nehledají talenty v juniorské extralize je snad logické. To by bylo dost pozdě, pokud se nepletu. Já říkám - více řízeného chaosu do hokeje, rozšířit soutěže, nechat děti jenom hrát, dávat góly - POČÍTAT jim je a DĚLAT tabulky. A hlavně - snížit počty tréninků. Musí je to bavit a nesmějí na hokej chodit jako do houslí. Jak je možné, že Rusové mají 105.000 registrovaných hráčů a z toho je 88.000 mládežníků. Podívejte se na naše počty: 113.000 hráčů, 26.900 mládežníků... A podívejte se na jiné země. V USA a v Kanadě hrají i na otevřených hřištích (uznávám - počasí). Ale kluci jsou tam denodenně BEZ DOHLEDU na ledě...

0/0
9.1.2018 22:17

J77a63r26o98s87l59a39v 41H71o81l68e68č48e55k 7732829356261

Sorry, máte to takové rozhárané, takže se v tom moc nevyznám. Zkusím třeba vypíchnout ty kužely a z dětí malé stroje - stroje přece dělají z dětí ti, co je nechají jezdit 50 minut z tréninku okolo kuželů, což jsem viděl mimo jiné opět dnes. Slalom okolo kuželů, ok, když to musí být, ale proč jezdit 50 minut ze 60 ti kolem kuželů? Ty kluky to 1. nebaví, a 2. z nich právě dělají stroje na dovedenost bez invence. Takový kluk, když jezdí 50 minut kolem kuželů si najede do svého módu aby to přežil a celou dobu ho při tom nic nepřekvapí, nemusí změnit směr, nemusí se o ničem rozhodovat, nemusí nikoho sledovat, nemusí reagovat. A tom přece hokej především je!

+2/0
9.1.2018 22:26

R60a76d17i91m 61K27a28l84a39s 2870916562681

Abych tu debatu na téma kužel trochu odlehčil, tak v zápase s námi nás Švédové objížděli v takových ladných velkých obloucích, na což jsme nebyli schopni reagovat a rázem jsme se ocitali za pukem.

Zřejmě mají ve Švédsku postavené kužely dál od sebe:-). Anebo něco dělají jinak...

+2/0
9.1.2018 22:43

P96a58v76l19a 19H25r80a50d83i95l11o77v30a 3217481681774

Jako mezi nama, mydlili jsme hokej na rybniku celou zimu, troufam si rict, ze nekteri mali kluci, kteri v zivote zavodne nehrali, bruslili a zvladali hru lip nez dnesni decka z klubu. Bohuzel uz x let v podstate nemrzne, deti na vsi uz ani nemaj brusle ( my snad bruslili driv nez jsme chodili ).

0/0
9.1.2018 23:11

J11a25n 31P36i51t90a11k 1847128975806

To jako fakt ma byt 5 milionu pro klub spasnych? Tohle je nejvetsi prasarna od NHL, ze si za 5M muzou vzit kohokoli. Kdyby to odstupne bylo aspon ve vysi novackovskeho kontraktu, ale takhle si delaji co chteji.

+2/−2
9.1.2018 20:22

J13a29n 50S49t24o23d70o20l70a 7461640673530

Do elitní čtyřky patříme, neboť jsme si ji uhráli. Na náhody se na MS také nehraje.

Český tým si uhrál druhé místo ve skupině, porazil Finy. Finové nedali dost gólů, takže žádná náhoda.

Semifinále i o třetí místo se moc nepovedly, ale s Kanadou hráli slušně 30 minut. Kdybych jako Tichý uvažoval o náhodě, tak jsme klidně mohli nad Kanaďany vyhrát. O třetí místo mohl český tým dát v první třetině nějaký gól, potom by se možná nesesypal, takže zase "náhoda".

Konečně český tým přešel přes čvrtfinále, i ve skupině uhrál druhé místo. To platí, na tom se bude stavět, náhody odmítám. Až budeme mít za pár let nejlepší tým a "náhodou" vyletíme ve čtvrtfinále, tak to bude neúspěch a žádná náhoda.

+10/−8
9.1.2018 20:08

R75a75d79i16m 23K41a15l78a25s 2610866752351

Ale on přeci nezpochybňoval čtvrté místo na turnaji, on zpochybňoval to, že bychom (podle toho, že se turnaj jmenuje mistrovství světa) patřili mez čtyři nejlepší dlouhodobě. A to je ta podstata.

Mezi čtyři nejlepší bychom patřili, kdybychom dokázali takové čtvrtfinále vyhrávat pravidelně v míře větší než padesáti procentní. A kdo viděl utkání s Finy na MS, tal se musel ptát, jak by asi dopadl další zápas - zápasy? A na nějaké opakování výsledku to zrovna nevypadalo. Takže ve svém hodnocení má pravdu.

Kdybychom měli nejlepší tým a vypadli v QF, tak se nic neděje, jen to jen náhoda a můžeme se těšit na další rok. Takhle se spíš musíme dívat, jestli další rok budeme hrát alespoň stejně.

Prohra v playoff není důležitá, pokud je kvalita. - Výsledky přijdou a jde o budoucnost a ne o jeden zápas.

+1/0
9.1.2018 21:45

J42a54n 67S74t33o17d26o98l47a 7641550613630

A jak ví, že do čtyřky nepatříme? Ano, v minulých letech jsme nepatřili. Letos patříme. Co bude za rok, neví ani on.

Ve sportu neplatí nic jiného než výsledek na konci utkání. To je jediný ukazatel. Jakékoli kdyby tam nepatří.

Tichý ani nikdo jiný také nemůže vědět, zda se naši mladí hráči prosadí ve světovém hokeji.

Neuznávám jakékoli relativizace úspěchu - v případě našich hokejistů bylo čtvrté místo úspěchem. Opakování tohoto umístění klidně možné je, vylepšení také.

+1/0
10.1.2018 0:59

R17o49m38a97n 41B45l57a76z59e74k 6208949711702

Když se podívá člověk i na NHL, tak jsme prostě v rámci zemí aktuálně na šestém místě. Což ovšem taky není zlý. :)

+1/0
10.1.2018 1:37
Foto

P91e11t86r 66J63. 72D88r80a26h52o94v22z57a50l 4540374215341

Jen pro pořádek... Ten hokejový snímek je ze zápasu Tampa Bay vs CAROLINA, nikoli Colorado...

+1/0
9.1.2018 19:52

K53a59r33l65a 50S27u30c50h27á 3579811788560

měli by se omluvit Finům, dřeváci

0/−3
9.1.2018 19:04

N78o61r45b33e96r59t 96Š91t87ú73r 7361330855127

Za co? Jsi normální? Finové byli hokejovější. Ale nevyhráli. To je sport. Jejich chyba.

+5/0
9.1.2018 19:22

M28a87r17e32k 32S63e85i51d21l 2463368609694

Rozhovory se skauty jsou vždy zábavné. Takové odkladiště bývalých hráčů. Zajímalo by mě spíš, pro Columbus za posledních 10 let nedraftoval žádného pořádného hráče. V roce 2007 Voráčka a od té doby bída s nouzí. To je jeho práce, na takové otázky by měl odpovídat.

+3/−6
9.1.2018 18:59

N45o23r55b40e97r46t 94Š25t59ú21r 7261560775237

On mu ty otázky někdo položil?

0/0
9.1.2018 19:27

D42a65v84i96d 41P64r25o12c62h20á34z59k25a 5704375507983

"Libor Hájek (vpravo) z Tampy Bay brání Leeho Stempniaka z Colorada."

Kdy si Colorado změnilo logo na logo Caroliny? ;-D

0/0
9.1.2018 18:45

M96i46c89h60a77l 42N43e37z85v89a85l 9673754894

Cesta by vedla, kdyby se Evropske svazy spojili a vyjednali vyssi pausal, nez je soucasnych $260k. 5M Kc sice na strome neroste, ale nasazovat treba 2-3 sezony kluka, ktery na to nema, ale verite, ze by tech 5M mohlo dopadnout, neni zadna motivace. V ramci nekolika sezon jde o par % rozpoctu. A NHL je tak ziskova, ze by na to mela. Jde jen o vyjednani.

Tim padem by si kazdy klub spocital, ze je pro nej lepsi nasadit mladeho vs. o neco malo lepsiho stareho hrace, protoze by v dusledku vydelali vsichni.

A udelat tym-20 je dle spousty odborniku blbost. Nedovedu si predstavit, proc by mely teamy uvolnovat nejake hrace do jineho tymu, kdyz si je muzou na soupisku zaradit take, a navic mit kontrolu nad jejich vyvojem.

0/0
9.1.2018 18:39

J75a53n 49S52v85o35b49o94d95a 3537434599443

Chudinky evropské kluby a zlá NHL :) Platí nám snad někdo 5 mega za to, když odejde mladý kluk do Švédska, Ruska, nebo Švýcarska? Samozřejmě, že ne, ale NHL by každý rád podojil, protože je jediná výdělečná, protože na ní chodí lidi.

+5/0
9.1.2018 18:52

M15i48c31h34a87l 19N22e29z19v87a61l 9633324514

To ne, ale NHL ma dominantni postaveni i proto, ze muze za "drobne" stahovat nejlepsi hrace sveta. A toto postaveni je oproti ostatnim sportum unikatni. V jinych se za vychovu a prestupy toci uplne jine penize, nez v hokeji. A to ani nemluve o tom, ze hokej ma jedny z nejvyssich nakladu na vychovu hrace.

0/−1
9.1.2018 19:47

J68a54n 73S39v43o86b29o58d15a 3747274519243

Ano, hokej má jedny z nejvyšších nákladů na výchovu hráčů, ale ty jsou hrazeny z drtivé většiny skrze rodiče, město a svaz. Kluby jako takové na tom nejsou nijak zvlášť bity, protože si žádné peníze od úst pro juniory neodtrhávají. Naopak je díky juniorům řada seniorských týmů podporována naprosto zbytečně městy, ač by "státní peníze" měly jít jen na mládež a senioři se měli být pokryti jen z vlastních zdrojů (sponzoring, TV, vstupné).

+1/0
9.1.2018 20:46

J59a11n 50P45i27t28a96k 1377878635656

A neplati? Copak 17-18 ti letej hrac pod smlouvou se muze sebrat a odjet do Stockholmu?

0/0
9.1.2018 20:26

J97a58n 62S70v65o65b87o87d62a 3837794499313

Samozřejmě, ale za řádově jiné peníze. Nevím proč by měla být NHL "znevýhodněna" ještě více než je.

0/0
9.1.2018 20:38

J24a10n 72P25i56t43a56k 1167458945616

Ja teda nejsem agent? Ale co to je za radove jine penize?

0/−1
9.1.2018 20:50

J27a67n 51S44v45o35b23o80d90a 3187414839333

Omlouvám se, ale uvedl jsem Vás v omyl. Řádově jiné peníze jsou u juniorů v rámci Evropy 0 Kč (žil jsem v domnění, že je v tom IIHF jednotná) a odstupné platí jen pro ČR a SR, což jsou jediné země, kde je toto u juniorů zavedeno. Odstupné v ČR je u ligy juniorů až 350 000 Kč, což jsou řádově jiné peníze než to, co nabízí NHL.

+1/0
9.1.2018 21:17

R57a91d48e85k 38B88e39r79a61n29e30k 2268545804805

Jediné o čem se dá mluvit, že se nám podařilo zbrzdit sešup, takže bychom se někde kolem 5-6 místa mohli dlouhodobě udržet - už jsme byli pomalu na cestě postupně propadat ještě níž.

+12/0
9.1.2018 18:02

J54i16r58i 61T62i10c53h97y 2246529522377

Bohuzel, cesky hokej za posledni desetileti poklesl. Uz nas porazeji Svycari i Nemci. Slovaci jsou na tom jeste hure. V NHL je mene spickovych ceskych hracu. Odbornici by snad mohli navrhnout, jaka by byla cesta k zlepseni.

+1/−3
9.1.2018 18:01

P69a97v58e23l 82S25e49d66l63á93č70e76k 7559640816649

Němci a Švýcaři nás opravdu neporážejí.

+4/−1
9.1.2018 18:30

J48a30n 28S89v53o42b35o83d58a 3787314329143

Ono je celkově v NHL méně hvězdných Evropanů než před 10 lety a platí to i o takových Švédech.

+1/0
9.1.2018 18:54

J93a34n 42S85t61o68d80o13l15a 7471100153240

Slováci, kteří jsou na tom podle tebe hůře, porážejí Američany, tak jako my prohráváme s Němcio a Švýcary. Hokej se za posledních 20 let velice změnil. Česká výchova na to nezareagovala včas.

0/−2
9.1.2018 20:12

P27a60v45e81l 16S97e28d87l58á92č34e62k 7829370726739

Ty voe, tihle gaučáci, co mají jasno po jednom výsledku jsou úplně nejlepší8-o Slováci jsou na tom dlouhodobě daleko hůře než my. Dostávají na prdel na všech úrovních, ročník 99 je jediný, který se v porovnání se špičkou celkem držel a výsledek s USA byl samozřejmě i tak těžká haluz.

Na druhou stranu, my rozhodně na tom nejsme hůř, než Švajc a Němci. Proboha, když už o tom chcete psát moudra, tak si v tom udělejte aspoň trochu přehled, česká výchovoRv

0/0
9.1.2018 20:44





Najdete na iDNES.cz