Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

POHLED: Davidové, díky, jste skvělí! Teď za to ale musí vzít jiní

Famózní, úžasní, fantastičtí! Bostonské hokejové duo Davidů Krejčího a Pastrňáka ve čtvrtek ohromilo, ale nečekejme od něj zázraky na počkání. Nejsou to Supermani. Připravme se, že ani jim to pokaždé nepůjde. A tyto momenty mohou přijít už ve večerním utkání proti Bělorusku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P91a64v24o23l 93L77u31k10a66c 7351518478252

Bolo dosť jasne vidieť, že úroveň D+D bola niekde úplne inde, veď prakticky v každom striedaní v prých dvoch tretinách mali puk v pásme a Rusi netušili, čo s tým. Na druhej strane sa zas nedá čakať, že celý tím bude hrať ako jedna z najväčších mladých hviezd NHL a k nemu dlhoročná opora silných Bruins. Plekanec a spol odviedli neskutočnú prácu dozadu no a je pravda, že tie dve lajny boli slabšie. Tá s Nečasom hrala zle, ale to sú mladí chlapci, čiže ich tréner môže buď posadiť, alebo ich tam nechať a proste rátať s tým, že urobia aj chybu, resp. sa moc nepresadia. Horší bol ten útok s Červenkom, to bola fakt tragédia, veď dopredu neurobili vôbec nič. Ako príklad uvediem tú presilovku v tretej tretine, keď prvú minútu hrali D+D celý čas v pásme a mali obrovskú šancu, vzápäti tam prišiel Červenka a spol. a nedostali sa totálne k ničomu, pretože to bolo pomalé a nepresné, proste o dve triedy horšie. Vedie to k zamysleniu, akú úlohu vlastne majú, lebo góly nedávajú...

+5/0
11.5.2018 16:08

J88i29ř93í 31U86h40e93r57e75k 2768958187118

Davidové ostatním předvedli,jak je potřeba hrát.Ten enormní tlak na branku soupeře v jakékoliv situaci byl ukázkový.Někteří,například Červenka to bude stále šmrdolit po rozích jen aby se vyhnul možnému kontaktu.Teď by se měli přidat k Davidům a Plekancovi i ostatní.R^

0/0
11.5.2018 15:03
Foto

Š85t24ě13p95á48n 92B28i31n67k29o 3216884623896

Jejich včerejší výkon byl famózní, ale způsob, jakým Plekancova lajna doslova vygumovala největší útočnou sílu Ruska, to si zaslouží obdiv. Stejně jako neuvěřitelný výkon dalšího Davida v bráně! Francouze mám rád, je mi fakt sympatický, ale když vidím jistotu Ritticha v bráně, tak sorry, to je ještě o level výš. Nemluvě o tom, že bych moc chtěl alespoň jeden zápas vidět mezi tyčemi Hrachovinu......

+12/0
11.5.2018 14:51

P69e91t11r 21T44y15č16k18a 6735102549522

Hrachovina je ještě mladý. Jeho čas přijde, ale ne na tomto MS.

0/0
11.5.2018 14:55
Foto

Š76t88ě32p25á86n 27B15i92n91k17o 3966694853586

Souhlas. Ale na ten jeden zápas třeba s Francií bych si ho tam uměl představit ;-). Prostě ho chci vidět, jak se s tím popere, no ;-);-DR^

0/0
11.5.2018 18:03

J28o93s31e10f 81D42o34l50e33ž65a74l 1646617121

Před začátkem MS sem viděl Francouze jako jasnou jedničku, ale Rittich si mě svými výkony hodně získal,

+2/0
11.5.2018 15:09

J93o76s50e12f 51D94o26l38e97ž51a41l 1926837691

například v práci s holí Francouze rozhodně převyšuje.

+1/0
11.5.2018 15:10
Foto

Š96t62ě93p40á34n 84B85i22n86k72o 3276224283366

Já jsem z něho nadšenej. On jenom nechytá, on i "hraje". Pecka.

+1/0
11.5.2018 18:03

J65i66ř50í 32J65a12h97o25d66a 9936288906422

Je velká škoda z nich jakýmkoliv způsobem snímat tlak. Jsou to supermani a jako supermani by měli hrát. Nejde spoléhat, že něco předvedou Nečasové, Červenky, Horákové, nebo Plekanci. Nebo že začne hrát obrana a brankáři budou mít jako mávnutí čarovným proutkem přes 93%.

Jako supermani by měli hrát každý zápas. #88 je NHL superstar a i když hraje v lajně s Bergym a Bratem, je na jejich úrovni. A jestlize do lajny muzou jen tři útočníci, #46 může nahradit kohokoliv z nich.

Jak tihle hráči nedají dva 2-3 góly v libovolném zápase zákl. skupiny, měli by dostat kartáč. Jetlag nejetlag.

0/−7
11.5.2018 14:17

Z89b94y78n67ě87k 57P64r53o70c70h43á40z75k26a 8805893763846

Někdo by se měl zamyslet na složení ostatních řad, nemá to vůbec žádný systém nebo logiku. Nečas patřil v předešlých zápasech k tomu nejlepšímu, včera úpně utopený potenciál. Stejně tak Nestrašil. Taky bych tam rád viděl Chytila a Krejčíka, nerozumím, že nejvytěžovanější bek mistrovského celku sedí na tribuně, když fňukáme nad slabou obranou. Krejčík je výborný bruslař, umí rozehrát a využitelný i v přesilovce. Červenku všichni zatracujete, ale je to spíše móda než reálný pohled, odvede kus černé práce co hokejoví lajci nevidí. Stejně tak Moravčík, dokud nedal gól tak byl tay haněn a dle mého názoru právem. Sice se trochu zlepšil, ale spíše proto, že ho Záruba s Pospíšilem chválí za dobré momenty a jeho kiksy nechávají bez povšimnutí, velice často působí před brankou dezorientovaně, jakoby nestíhal vyhodnotit včas situaci. Každopádně fanděme dále, ale jak jsem psal, chtělo by to poladit ostatní lajny, Pasta s Krejčím to vždy za tým nevyřeší.

+4/−6
11.5.2018 14:09

J38i75ř88í 72P41r11o19c37h81á70z81k95a 1987222436524

Tož tak to mi tedy experte vysvětli tu Červenkovu "fůru černé práce", kterou jako laik nevidím ;-D. Myslíš tím jeho výborný forčeking a backčening, kdy jako nejpomalejší útočník je všude vždy o krok později? Myslíš tím jeho úžasnou fyzickou hru? Jeho skvělou defenzivní práci? Prosím rozveď to a ukaž i nějaké praktické příklady ze včerejšího, neb se mi jen tak nepoštěstí, abych narazil na nějakého odborníka ...

+4/−4
11.5.2018 14:23

Z95b27y17n15ě38k 64P63r82o94c94h17á90z88k85a 8265343893196

Procházko :) , Červenka nevypustí jediný zápas, bruslí, napadá, dává i množství přihrávek do šancí. Vybojuje i vcelku dost puků, zkuste tu hůl odložit a dívat se na to reálně. V oslabení je také velice platný. Je to prostě jen v tom, jak se chceš dívat, zaměř se stejně jako na něj na jiného hráče a najdeš také spoustu chyb,u většiny více. Co třeba takový Řepík? Pro příchodu do Sparty nezahrál nic vyjímečného a na mistrovství se zatím až na ten pěkný nájezd trápí. Jaký rozdíl třeba proti Kvapilovi v Liberci , který nastartoval okamžitě celý tým, dotáhl ho do PO a tam byl jejich nejlepším a rozdílovým hráčem. Dále, Kubalíka mám opravdu rád, střelec to je, ale až na jeden zápas zaostal i za tím vámi kritizovaným Červenkou, tady ovšem dle mého názoru především proto, že k sobě neměl typově správné hráče, kteří by mu jako v Plzni šance vytvářeli. Bez Boston komanda je pro mě nejlepším naším útočníkem Jaškin. Jak jsem psal výše, chtělo by to přeskládat lajny a také vylepšit obranu a obrannou souhru, tím jak se stále točí obranné páry i složení útoků je to zatím trochu chaos.

+2/−2
11.5.2018 14:38

J89i24ř52í 27P63r77o57c60h75á92z70k74a 1707312956324

Očekával jsem přesně takovéhle obecné řeči.Bruslí? Ano, to hokejisté dělají, což nic nemění na faktu, že Červenka je nejhorší bruslař v týmu což s jeho obvyklou tendencí předržovat puk přispívá k faktu, že jeho lajna je nejméně dynamickou a prakticky nikdy si nevytvoří jakýkoli soustavnější tlak. Nevypustí jediný zápas? Chválit reprezentanta na vrcholovém turnaji, že nevypouští zápasy, je samo o sobě směšné. Napadá? Ano, ale vzhledem k jeho neochotě hrát fyzickou hru a jeho pomalému bruslení patří k našim nejhůře forčekujícím hráčům, s čímž souvisí i další bod - vybojuje dost puků - ne nevybojuje, to je prostě prokazatelná nepravda, je-li v té lajně někdo, kdo má relativně slušný forčeking a vybojovává puky, pak je to Faksa a rozhodně ne lyžař Červenka. Má množství přihrávek do šancí? Skutečně? A kterých? Tohle by o Červenkovi platilo možná v předchozích letech, neb on má relativně slušné čtení hry (to je též důvod, proč jej Jandač občas pošle na oslabení), nicméně letos se za ty čtyři zápasy sotva dostal ke střele, natož aby něco někomu připravil.

Takže rovnou přejdu tyhle obecné řeči a řeknu to na rovinu - ne člověk nemusí být expert, aby viděl, že Červenka je na tom ledě k ničemu. Hráči s jeho typologického zaměření (tj. pomalí nedůrazní technici) jsou v případě, že nejsou produktivní, totiž na ledě vždy k ničemu. A snažit se to zakrýt žvásty o tom, že Červenka je ve skutečnosti nějaký dělník ledu, nějaký druhý Rolínek nebo Plekanec, jež má na ledě i jiné úkoly, než je dělání bodů, je přinejlepším směšné ...

+3/0
11.5.2018 15:05

F29i63l81i70p 55K73o22l16b76á45b93e27k 9483949532568

Přesně.R^

0/0
11.5.2018 15:43

M16a89r31t28i10n 78K62o39l57á77ř 1875694219305

Jako sorry ale Červenkova lajna je neslabsi. Vůbec by neměla být brána jako 1.utok. Ale spíš až třetí. Stačí se podívat jak jalove hrají přesilovky. Jestli někdo odvede spoustu černé práce, tak je to Plekanec a třeba i Jaskin s Nestrasilem, ale rozhodně ne Červenka

+4/0
11.5.2018 14:27

Z34b84y94n65ě65k 61P52r28o62c25h12á46z49k28a 8835393213796

Nejslabší je stále měněná a slepovaná čtvrtá lajna, více méně to hraje kdo zrovna zbyde, je to škoda.

+1/0
11.5.2018 14:40

M48a24r68t80i98n 77Z32í50t11e52k 5231762841516

Mně vadí to neustálé cpaní Červenky do přesilovek, vůbec mu nejdou, přesto ho tam Jandač neustále tvrdohlavě nasazuje...

+5/0
11.5.2018 14:42

Z93b56y20n18ě32k 81P38r90o13c86h36á16z25k63a 8395443553276

S tím by se souhlasit dalo, ale koho místo něj?

0/0
11.5.2018 14:50

M65a18r31t95i61n 53Z85í26t43e25k 5601102151846

Teď se přiznám, že úplně nevím , ale nastupuje na přesilovky Kubalík? Byl to vždycky střelec, podle mě by šanci dostat mohl.

0/0
11.5.2018 14:57

Z40b60y51n91ě17k 75P17r39o50c56h20á80z53k92a 8615673213656

Ale Červenka tam nefunguje jako střelec, má za úkol podržet puk a rozehrávat. Takže je třeba místo něj nějaký režisér, tedy útočník, který má tu funkvi v klubu a určité zkušenosti, viz, třeba Erat v Kometě.

0/0
11.5.2018 15:08

V95l95a21s76t29i96s94l66a31v 16Š47ů23d39a 8134813509742

Ano, Kubalík na přesilovky nastupuje - Švýcarům dal z přesilovky gól.

0/0
11.5.2018 15:30

M64a22r46e37k 79H20o36r66e73n85s79k98ý 3929633743145

Tak z talentů Zadina na šampionát nejel, protože prý nemá na dospělý hokej, Chytila už trenér v podstatě posadil, neumí prý vyhazovat puky. Zatím se drží Nečas, ale ještě jedno utkání jak včera a sedí taky. Je potřeba totiž hrát "skvělý" hokej jako umí Červenka, tak si to trenér představuje. Teď si vemte, že takových umělců jako je Jandač máme u mládeže plno, pak se nedivme, že nejsme schopní vychovat dobré hráče. Jestli se Jandač nezbrchá a nenechá hrát ty, co na to mají, tak nám ani Boston nepomůže.

+1/−2
11.5.2018 14:06

V94l13a19d73i63m40í53r 95B49e53z10d90ě37k 6266175983120

No nevim, ja.bych Necase vcera posadil uz v pulce. Horel jak papir...

0/0
11.5.2018 15:01

Z27b96y55n73ě38k 26P84r84o19c55h21á24z67k38a 8515723193446

Hořel protože zastupoval chybující obránce, takže to tak vypadalo, ale byl tam jen díky tom, že ty situace dokázal dobruslit. Spíše nepředvedl nic moc dopředu bohužel, kluci si vůbec nerozuměli, až pak trochu s Nestrašilem, ale chce to třetího k nim, ne Horáka, ideálně Chytila.

0/0
11.5.2018 15:13

M10a72r76t21i33n 68S49t86r35a19k44a 8383564785807

Ano d+d super zapas . Ale co dokazala rada okolo plekance to treba taky videt!! To jsem dlouho nevidel takovou cernou praci .

+14/−1
11.5.2018 14:04

A96n75d66r28e39a 66A85u33g88u53s83t41i81n81o25v58a 5287287814161

Jsem ráda, že si konečně někdo všimne taky Plekance :-) A Rittich byl výtečný.

+1/0
11.5.2018 14:43

R36a35d15i72m 86K33a50l90a75s 2490806982421

Přesně tak, nelze čekat, že se jim bude dařit každý zápas. Nejsou to stroje.

+10/−1
11.5.2018 13:32

J43o70s61e84f 53Z78e77l23i48n86k67a 5480363675158

Můj neodborný pohled na včerejší zápas. Chápu, že Plekanec atd. byli určeni na hlídání jejich nejlepší lajny, a odvedli tu práci skvěle. chápu, že je tam máme mladé pušky, ať se otrkají, ale co nechápu, je útok s Červenkou .. ti když byli na ledu, tak v útoku vůbec nic a v obraně hořák ... a jak včera říkal komentátor .. je logické, že Červeka je kapitán, je to poslední pamětník zlata z 2010 .. tak to vypadá, že nejen to Céčko má za zásluhy .. zatím hraje úplnou tužku .... ale snad s Francii se rozstřílí ...

+6/−1
11.5.2018 13:16

V20l60a26d20i73s71l54a70v 69N92o41h15e25j94l 7568497728841

souhlasim, ze od Cervenky by se melo cekat vic. podle me je svazanej nervozitou z toho ze se mu dlouhodobe nedari. tim spis tam ale nema co delat. uvidime. ta jeho neochota vystrelit z prvni je dost markantni.

+6/−2
11.5.2018 13:24
Foto

R97a47d20o62s73l73a48v 13J92a86n47ý47r 2339608659441

Dlouhodobě nedaří..;-D Loni na MS 3+3, na OH 3+1. Kdyby se takhle "nedařilo" všem, tak jsme každej rok mistři světa.

+9/−1
11.5.2018 13:30

J79a25n 33K69o34p70p 1885989914

Tobe prijde ze 6 respektive 4 body za celej dlouhej turnaj je dost? Od borca, kterej ma byl leader a ty body se od neho cekaji a kvuli kterym tam vlastne je?

0/−2
11.5.2018 13:32
Foto

R90a22d73o62s28l91a47v 94J63a37n30ý93r 2579868519701

OH nebyl moc dlouhej turnaj. A loni na MS rozhodně neměl být leader, od toho tam byl Voráček, Pastrňák, Sobotka...

+8/0
11.5.2018 13:43

J70a77n 67N33e32š68p80o49r 4796248416252

Možná Voráček, ale rozhodně ne Pastrňák a už vůbec ne Sobotka.

0/−2
11.5.2018 13:54

V12l59a37s58t21i69s81l61a74v 50Š74ů93d98a 8524693329442

Jakože kapitán Voráček měl být leader jen možná a náš nejlepší střelec v NHL rozhodně ne? ;-D

+2/0
11.5.2018 14:02

V49l32a37s80t97i63s91l30a74v 69Š31ů40d33a 8814133599312

Tak se zkus podívat, jak na tom byli ostatní ve srovnání s tímto neschopným protekčním leplem. Červenka na MS 2016- 2. místo v produktivitě týmu 7 (2+5) (7 bodů, měl i první Birner, který dal ale víc gólů), MS 2017 - 6 bodů, spolu s Horákem opět druhý v týmové produktivitě, první Pastrňák měl 7 bodů. Mimochodem, vloni dal o gól víc než všichni naši útočníci z NHL dohromady (Voras s Pastou po 1, Sobotka s Plekym 0). Na ZOH - 4 body - třetí místo v produktivitě za Řepíkem a Kovářem, kteří měli o bod víc. Pokud ti to tedy přijde málo, jak zhodnotíš přínos ostatních?

+3/0
11.5.2018 14:01

F92i13l98i70p 82K86o14l88b95á29b13e72k 9333789982578

To je taková lichá a statisticky zneužitá "Šůdovina".

Od hráče, který je každoročně v top6, má k sobě kvalitní spoluhráče, hraje přesilovky a má nejvyšší ice-time se čeká daleko daleko více. A nejde jen o samotné body, ale taky o předváděnou hru, která v jeho případě s moderním současným hokejem nemá nic společného.

Roman je již podprůměrný šmrdlálista, který hraje právě ten nemoderní mantinelový a hlavně nedůrazný hokej. A na dánském MS tohle jeho vystoupení vrcholí. Ale pak snad už přijde doba po Červenkovi a celému hokejovému národu spadne kámen ze srdce.

+2/−2
11.5.2018 13:50

V14l40a90s13t44i13s95l44a37v 45Š10ů59d30a 8504683709442

Podprůměrný šmrdlálista, ale vloni i tak udělal víc bodů než hvězdný kapitán.

0/0
11.5.2018 14:04

F77i58l65i32p 73K66o45l33b90á12b43e88k 9573519892328

Pokud myslíš na loňském MS, kde Voráček hrál a vystupoval jako opravdový kapitán, tak tam oba měli po šesti bodech. Ovšem herně byl Voras o několik levelů výše než netáhlo Červenka.

0/0
11.5.2018 15:42

J82i29ř50í 21S55t86e89h16l64í43k 4460858546671

Červenku pamatuji ve Slávii jako mladého šikulu a paliče, měl solidní tým kolem sebe a žádnou zodpovědnost na sobě. Sbíral body, dařilo se. Ale střelecký prach postupně vysychá, nadějný mladík se herně vůbec nikam neposunul, hokejově žije z nějaké podstaty, do které byl kdysi určen. Lídr a hecíř, to je sci-fi. Charisma má větší na tribuně Fantomas.

0/0
11.5.2018 14:26

V55l60a41d37i55s30l42a35v 40N73o55h79e52j11l 7628557788931

takovej zbytecnej clanek. taky se pred Ruskem psalo, ze budou unaveny a ze by si meli odpocinout a byly to nesmysly.

+1/0
11.5.2018 13:15

K20a36r47e30l 27K58o88p90e68c59k67ý 3394293586771

Třeba by za to mohl vzít pan Červenka... Rv

+6/0
11.5.2018 13:12

F32i55l82i56p 30K95o69l89b57á87b76e65k 9743439882538

Jako démonický kapitán by měl. Moc mu to přeji, protože se mění trenér a alespoň jeden zápas by mu měl vyjít. Přeci jenom je třeba myslet na budoucnost.:-P

0/0
11.5.2018 13:53

J18i63ř52í 75S27t30e34h42l81í48k 4630608826661

Únava může dolehnout už dnes a s tím i pokles formy. Tým však nesmí stát na dvou hráčích. Tři zápasy budou o konsolidaci sestavy, charakteru hry i nálady. Zajíci se počítají až po honu. A jeho první kolo se odehraje až příští čtvrtek. Pokud bude zároveň i poslední na tomhle MS, veškerá včerejší sláva zbytečná. [>-]

+1/0
11.5.2018 13:05

R10o53b96e11r29t 54F79a97j58m96o49n 4468893423

Stejně jak vychvalovali Pastrňákův útok a pak s Tampou prakticky selhali. Vždy je totiž potřeba mít radši 4 vyrovnaný lajny, jak jednu či dvě. Stejně jako Kometa (samozřejmě v českých podmínkách). Takže ostatní probudit,ať to pak soupeř nemá lehké uhlídat....včera fakt krása.

0/0
11.5.2018 13:26

J49i92ř23í 56S79t16e59h75l75í81k 4600128306491

Přesně tak. O výsledku turnaje rozhoduje herní vyrovnanost 4 řad. Ale týká se to především play off sérií. MS turnaj je defakto rychlokurz ve skupině k sehrání se s minimalizací negativ a ztrát (zranění) a play off maximálně 3 zápasy a to může být haluz, která vyjde komukoliv.

0/0
11.5.2018 13:38

I73v80o 41S19t17u89d87é32n68k72a 3244434731194

Ano kluci, děkujeme. Není pro mne sladšího pocitu než vidět ty Ruské tlamy s protaženým ksichtem.

+18/−1
11.5.2018 13:02





Najdete na iDNES.cz