S posledními dvěma generálními sponzory pardubického klubu přišla také nejúspěšnější éra týmu za poslední hokejové období. S ČSOB vybojoval východočeský celek druhé místo v extralize. Moeller pak měli hokejisté na dresech v roce 2005 a získali titul po dlouhých 16 letech. Teď se vrací první zmíněný sponzor klubu, který byl na začátku úspěšné cesty na vrchol.
"Hlavní je získat dlouhodobého partnera. Nám, jakožto fanouškům, je jedno, kdo jím bude, především když bude hokejový klub finančně zabezpečen. Pro nás je pozitivní zpráva, že klub sehnal nového generálního partnera," říká předseda a zakladatel fanklubu pardubického hokejového klubu Karel Klodner.
Historické názvy pardubického klubuLTC (1923 až 1949) |
Podle něj je především důležité mít stabilního partnera, aby se klub ani hokejoví příznivci nemuseli strachovat, zda vydrží, nebo nevydrží. "Doufáme, že utvoříme tak dlouhé partnerství, které trvalo s Moellerem potažmo Eatonem," přeje si předseda a hlavní představitel pardubických fanoušků.
Dohodu a obnovenou spolupráci právě s ČSOB Pojišťovnou považuje za povedený tah klubového managementu. "Už jednou jsme s nimi spolupracovali a tím, že je tu nastavena dlouhodobá spolupráce, to bude pro klub jednodušší. Není to špatná volba, jde o silnou korporaci," říká spokojeně Klodner, který zároveň vzpomínal na dobu, kdy se hokejový klub pod tímto názvem propracovával do špičky.
"Dostávali jsme se na vrchol a s příchodem Moelleru se na špici udrželi. Věříme, že budeme pokračovat ve výsledcích z tehdejší doby a také z posledních dvou sezon," poznamenal za fanoušky.
Končí nejen hledání partnera, který by vyplnil mezeru v rozpočtu a nahradil Eaton, ale rovněž spekulace o dalším názvu klubu. V souvislosti s přejmenováním klubu se skloňovalo i jméno jiného sponzora zabývajícího se prodejem elektrotechniky, firmy Changhong, nebo také návrat k prostému HC.
"Musíme to brát, jak to je. Buď se kluby budou jmenovat takto, anebo fandové dají za lístek dva tisíce. Pokud ani jedno ani druhé, budeme tady hrát s juniory a nikoho to nebude zajímat," uvedl před časem manažer Zbyněk Kusý.
Fanoušci si tudíž oddechli, že se vrací osvědčená a nikoliv krkolomná varianta pojmenování. "Pro nás je to v pořádku, že si nemusíme zvykat na nic nového. Jedna z ideálních voleb i pro fanouška. Vzhledem k tomu, že už tu tato varianta názvu klubu jednou byla, je zažitá," uzavřel Klodner.