I po nepříliš povedené sezoně se přišlo s hráči rozloučit 5 007 diváků. Během utkání skandovala a fandila celá hala, kterou obíhaly mexické vlny, a ve třetí třetině kotelníci vyvolávali jednotlivá jména všech hráčů a vedení klubu.
Středeční atmosféra by se bez problémů mohla měřit s extraligovými stadiony při play-off. "Kdo nebyl na hokeji dnes, tak si může rvát vlasy, protože to dnes bylo... No tady slova nestačí," přidává se na internetové diskusi fanoušek, který si říká Motorovýmaniak.
A rozhodně nebyl sám. "Parádní tečka za sezonou nula s výbornou návštěvou i atmosférou a deseti banány jako bonus. Díky všem, užil jsem si to. Líbilo se mi vyvolání všech hráčů kotlem a velmi mě potěšila verva, s jakou se kluci na konci snažili o tu desítku. Konec dobrý, všechno dobré," chválí si fanoušek s přezdívkou Quak.
Nadšený byl i útočník David Kuchejda. "Něco podobného jsem možná zažil v Americe, když jsme s týmem postoupili do semifinále konference, což byl obrovský úspěch. Tam byli lidé také naprosto úžasní a hodně mi to připomíná České Budějovice. Co si budeme říkat, v Kanadě a Americe hokej lidi žerou trochu jinak, ale co tady předvádí fanoušci Motoru, to je něco neskutečnýho. Troufnu si říct, že to jsou nejlepší fanoušci z České republiky," vyprávěl Kuchejda.
"Chodili na nás, i když se, pravda, moc nedařilo. Proto, když padl devátý gól, jsme chtěli dát desátý, abychom poděkovali lidem za podporu během celé sezony," podotkl Kuchejda.
Právě jeho diváci zvolili nejlepším hráčem celé sezony. "Moc jim za to děkuji. Je to pro mě zatím ta nejvyšší individuální trofej," ukazoval skleněný puk se znakem Motoru. Kromě hromadného focení na ledové ploše zaplněnou Budvar arénu potěšil také obránce Jan Platil. Ten už před utkáním s Berounem sliboval, že pokud Motor vyhraje, přiběhne za fanoušky do kotle.
Nejen, že obránce a oblíbenec publika vyběhl mezi diváky na tribunu, ale pak začal s kotlem bubnovat. "Sezonu jsme začali pětitisícovou návštěvou na přípravný zápas a skončili stejnou návštěvou na utkání skupiny o udržení. Obojí je naprostý unikát a některé české kluby si o tom mohou nechat zdát i v play-off extraligy," hodnotí středeční zápas marketingový ředitel Motoru Tomáš Kučera.
"Motor se po loňských událostech stal zkrátka klubem fanoušků. Uděláme všechno pro to, aby to tak zůstalo, a středeční desetigólový festival byl pro všechny velkou odměnou," doplňuje Kučera.