Celková čísla v prodeji dlouhodobých vstupenek by mohla atakovat dosavadní maxima z let 2005-2007, kdy se Liberečtí stěhovali do nové areny. Aktuálně už je dlouhodobými vstupenkami obsazena polovina kapacity Home Credit Areny.
„Počet prodaných permanentních a klubových vstupenek už se přehoupl přes hranici 3500 kusů a toto číslo každým dnem stoupá. Vyšší zájem je i o pronájem skyboxů,“ uvedla marketingová manažerka klubu Barbora Saitlová. „Přesvědčili jsme se, že zisk mistrovského titulu je zatím nejlepším marketingovým tahem v novodobé historii klubu.“
Hokejový Liberec zahájil prodej permanentních vstupenek dva týdny po zisku titulu a hned první den si pro permanentku přišlo přes 100 zájemců.
„V Home Credit Areně je dobrý výhled z většiny sedadel, ale nejlepší místa jsou samozřejmě na dlouhých stranách – v I. kategorii a v ČS Klubu, o tato místa je také největší zájem. Chtěla bych upozornit naše fanoušky, kteří by chtěli permanentku právě do těchto sektorů, aby si pospíšili, protože těchto sedadel valem ubývá,“ apeluje Barbora Saitlová.
Rostoucí zájem o liberecký hokej dokládají i návštěvy na prvních dvou přípravných zápasech. Přátelskému utkání s Chomutovem přihlíželo 2000 diváků a na zápas s Mladou Boleslaví, který přitom začínal netradičně už v 11 hodin dopoledne, se přišlo podívat 1 200 fanoušků.