Hokejoví fandové mohou prostřednictvím webových stránek nebo SMS odhadovat počet diváků na libovolné domácí utkání svého týmu. Absolutní vítěz získá rovněž automobil SEAT Ibiza SportCoupé. A pro dalších třináct finalistů jsou kromě možnosti prožít utkání se svým oblíbeným týmem nachystány další ceny.
"O soutěž byl v předchozích dvou letech velký zájem, proto jsme se rozhodli, že v ní budeme pokračovat," informuje Tomáš Dufek ze společnosti Telefónica O2, která je hlavním iniciátorem soutěže.
"Jsme rádi, že naši partneři využívají možností, které jim smlouva s námi dává," říká Jana Obermajerová ze společnosti BPA. Ta zastupuje extraligu z marketingového hlediska a o to, jak zatraktivnit hokej, se stará i dalšími akcemi.
"Probíhá soutěž o sympaťáka extraligy, soutěž o nejlepší fotografii i různé přestávkové programy. A stadiony objíždějí atraktivní roztleskávačky Budvarbaby, což je zajímavé především pro mužskou část publika," vypočítává Obermajerová.
Jak se dá tipovat- odesláním SMS na telefonní číslo 9030903 ve tvaru XXXmerezaYYYY (XXX znamenají první tři písmena klubu jako např. TRI, SLA nebo SPA, YYYY je odhadovaný počet diváků) |
Tipovačku "Místo na střídačce" v minulé sezoně vyhrál mladoboleslavský fanoušek Robert Váca. "Byl to fantastický zážitek. V kabině jsem pak slyšel vítězný pokřik hokejistů, na to nikdy nezapomenu," tvrdí. "Jinak jsem celý zápas prokecal s tehdejší brankářskou dvojkou Filipem Šindelářem."
"Vetřelec" na střídačce a v šatně pro jeden zápas nevadí ani samotným hokejistům, kteří jsou jinak na hosty ve vlastní "kuchyni" velmi hákliví.
"Hráči to zase až tak nevnímají, ti mají jiné starosti," říká obchodní manažer Slavie Ladislav Blažek. "Největší problém by s tím mohl mít Vláďa Růžička. Ten když dělá přípravu na zápas, klidně vyhodí i maséry."