Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Konec hokejového šílenství z KHL? Zájem o lístky na Slovan klesá

Hokejisté Slovanu měli v Praze obrovskou diváckou podporu. | foto: Vít ŠimánekČTK

8 2013
Naplnili by možná i fotbalovou arénu pro několik desítek tisíc fanoušků. Hokejisté Slovanu Bratislava v KHL zkrátka táhli. Po roce však zájem o lístky na zápasy ruské soutěže klesá natolik, že klub ruší internetovou aukci, na které vydělával.

Slovenskou metropoli v minulé sezoně ovládlo hokejové šílenství, kterou jim mohl kdekdo závidět. Fanoušci skupovali vstupenky ve velkém, až se klub rozhodl pro inovativní řešení: nabízel je v internetové aukci.

Byl to elegantní krok, kterým se vedení Slovanu vyhnulo zdražování. Místo toho za sebe nechal promluvit trh: záleželo jen na fanoušcích, kolik budou ochotní na lístky zaplatit.

Ceny se vyšplhaly na rekordní sumy a Slovan dokázal vydělat jen na vstupném za jeden zápas mnoho milionů korun.

Ta doba je už ale, zdá se, pryč. Zájem o KHL klesá, ta největší euforie vyprchala a lidé jsou ochotní zaplatit za ty nejlepší vstupenky maximálně 20 eur. Ba co víc, jejich počet klesá. Nejspíš i proto, že Slovan jen na posledním místě konference. Zatímco dřív by klub potřeboval kapacitu až zpětinásobit, nyní je spokojený, když arénu vyprodá.

"Ukazuje se, že Slováci jsou fanoušci úspěchů. Rádi vidí vítězství a zvykli si na ně. Pokud se nám přestane dařit, zájem může opadnout, a pak se vrátíme k obyčejnému prodeji lístků," řekl LN marketingový ředitel klubu Milan Vajda v polovině září.

I se současným výsledkem může být bratislavský celek spokojený, protože je v rámci Kontinentální ligy pořád vysoce nadprůměrný, ale otázkou zůstává, kde se propad zastaví. Jisté je, že období dražeb končí.

"Elektronickou aukci ještě zachováme v průběhu října, pak už ale budou stanovené zase pevné ceny," říká marketingový manažer Slovanu Maroš Krajčí, podle nějž díky menšímu zájmu alespoň vymizely problémy s černým trhem.

Autoři:




Najdete na iDNES.cz



mobilní verze