Sparťanské vedení se v poslední době snaží ukazovat sepjetí hrdého klubu s fanoušky a také bývalými hráči ze slavné historie. Sparta už vzdávala hold záchranným složkám státu, hokejisté pravidelně darují krev a naposledy pozvala do Klubu legend HCS hokejisty, kteří psali dějiny klubu.
Letos také rozjela marketingovou kampaň s názvem Jsme Sparta. Klade důraz na skutečné příběhy předmětů, které patří fanouškům, zaměstnancům a bývalým hráčům klubu.
Na jednoduchých billboardech se tak objevuje hokejka Jiřího Hrdiny, talisman Jiřího Zelenky, rukavice rolbaře nebo buben jednoho z fanoušků.
"Chtěli jsme představit svět hokejové Sparty v unikátní perspektivě. Prostřednictvím jednotlivých příběhů, které jsou veřejným vyznáním klubové příslušnosti, bychom rádi vyzdvihli jedinečnost sparťanské komunity a její soudržnost" říká Petr Bříza, předseda představenstva Sparty.
Další příběhy o předmětech spojených se Spartou mohou věrní fanoušci přidávat na speciálním webu www.jsmesparta.cz/, před play-off zveřejní Sparta další fázi kampaně.
Který z příběhů se líbí vám? Hlasujte v anketě.
Jaký příběh v kampani Jsme Sparta vás nejvíc zaujal?
Zobrazit celou fotogaleriiProhlédněte si pohodlně všechny fotografie |