iDNES.cz

On-line rozhovor s Markétou Štěrbovou

S MASKOTY. Markéta Štěrbová, generální sekretářka organizačního výboru...
velikost textu:
vydáno 6.11.2014 12:30
Čtenářům iDNES.cz odpovídá Markéta Štěrbová, generální sekretářka organizačního výboru hokejového MS 2015.
OTÁZKA: Dobrý den, rád bych se zeptal z jakého důvodu se lístky neprodávají na jméno.Tato praxe je přece po Evropě zcela běžná, tak proč se tento systém nevyužívá i u nás? Jak je vidět na různých bazarových či aukčních portálech, tak se s lístky kšeftuje opravdu ve velkém. Myslím, že je mezi prodávajícími i spousta podvodníků, co stejný lístek vytisknou a následně prodají vícekrát... Prodejem lístku na jméno, by se tomuto přeci dalo zabránit... Pavel Ďurica
S MASKOTY. Markéta Štěrbová, generální sekretářka organizačního výboru... Sterbová: Dobrý den, není to běžným zvykem v hokejovém prostředí, ale spíš ve fotbalu. Takže jsme o tom neuvažovali. 6.11.2014 13:03
OTÁZKA: Dobrý den. Jaké pivo se bude čepovat na MS? A jaké pivo máte vy osobně ráda? :-) Předem děkuji za odpověď. Sexyméďa
S MASKOTY. Markéta Štěrbová, generální sekretářka organizačního výboru... Sterbová: Na MS se bude čepovat pivo v obou arénách od stávajícího dodavatele. Já pivo nepiju, bohužel mám alergii. :) 6.11.2014 13:06
OTÁZKA: Dobrý den, Proč byl prodej lístků svěřen společnosti Sazka, která nemá s prodejem lístků v takovém objemu pozitivní zkušenosti? Jako vývojář enterprise systémů musím říct, že její internetový systém je absolutně technologicky zastaralý a nedivím se, že prakticky nefungoval. Proč nebyl více omezen prodej lístků jedné osobě, např. max 2 kusy, nebo se lístky neprodávaly na jméno? Kamil Chmelík
S MASKOTY. Markéta Štěrbová, generální sekretářka organizačního výboru... Sterbová: Prodej lístků přes společnost Sazka byl uzavřen v době, kdy jsme jako pořadatel MS museli uzavřít smlouvu, jedinou možností. V O2 areně nikdo jiný prodávat lístky nemohl. My jsme si tedy vybírat také nemohli. Omezení bylo podle jednotlivých typu nákupu. 6.11.2014 13:07
OTÁZKA: Přes obrovské problémy se mi nakonec podařilo sehnat lístky na utkání CZE-AUT. Abych si je mohl koupit, musel jsem – vzhledem k Vašemu vynálezu balíčků – zakoupit i také lístky na utkání GER-LOT za 1300 CZK. Toto utkání mě vůbec nezajímá, rád bych lístky prodal a umožnil tak shlédnutí tohoto utkání jiným zájemcům. Podobně mohli naopak dopadnout zájemci o utkání GER-LOT, kteří se potřebují zbavit lístků na utkání CZE-AUT. Proč jsem osočován redakcí tohoto netu jako překupník? Jak se mnou a podobnými nešťastníky budete bojovat? Nebylo by lepší vyhodnotit „balíčky“ jako chybu a umožnit lidem legálně, bez osočování „překupník“, se nepotřebných lístků zbavit, aby se tyto dostaly potřebným? Zdeněk Novotný
S MASKOTY. Markéta Štěrbová, generální sekretářka organizačního výboru... Sterbová: Zahájení prodeje v systému balíčků je běžnou záležitostí. Snažili jsme se prodej udělat celkově co nejjednodušší. Neoznačila bych za překupníka, který z těchto důvodů za prodejní cenu prodá vstupenku dál. V tom je rozdíl oproti překupníkům, kteří sledují jenom zisk. 6.11.2014 13:08
OTÁZKA: Dobrý den, můžete mi prosím vysvětlit, jak je možné, že člověk, který byl první u pokladny před O2 arénou dostal pouze lístky do horního prstence, protože dolní byl už vyprodán? Myslím tím balíček s utkáním ČR - Kanada. Systém prý hned po zahájení prodeje zkolaboval a po opětovném startu už lístky dolů nebyly.Tento příběh najdete i v jednom z článků na idnes. Nebylo to náhodou tak, že lístky do prvního patra nebyly v prodeji vůbec a všechno si rozebrala sazka, O2, hokejový svaz, IIHF a podobné organizace? Řadu let pracuji v IT, takže se nechám rád poučit, jak se dělá takový systém, který vyprodá polovinu lístků (a zrovna tu lepší) v době kdy evidentně neběží :-) Aleš
S MASKOTY. Markéta Štěrbová, generální sekretářka organizačního výboru... Sterbová: Prodej se spustil po celé republice na všech terminálech i přes internetu (celosvětově) ve stejný moment. Proto se mohlo stát, že balíčky obsahující nejžádanější utkání Česko vs. Kanada byly rezervovány během několik sekund. 6.11.2014 13:10
OTÁZKA: Dobrý den, rezervovala jsem si 5 lístků na balíček zápasů. Než jsem si ho však zakoupila na terminálu Sazky, 2 přátelé mi odřekli. Chtěla jsem si tedy vyzvednout jenom 3 ks a 2 lístky nechat propadnout. Protože se rezervace nedá upravovat na internetu, šla jsem s tímto požadavkem na pobočku České pošty. Slečna mi ale vytiskla všech 5 lístků a tvrdila, že ani ona rezervaci nemůže upravit a chtěla po mně celou částku. To jsem odmítla a po 90minutovém dohadování jsem z pobočky odešla bez lístků. Připadá Vám to správné? Neměla by být obsluha terminálů řádně vyškolena? A je pravda, že nemůžou zasáhnout do vytvořených rezervací? Děkuji. Barbora Bäuchelová
S MASKOTY. Markéta Štěrbová, generální sekretářka organizačního výboru... Sterbová: To je otázka pro Sazka Ticket, nejen po technické stránce, ale i personální. Jsou to smluvní partneři Sazky, takže by je měli školit oni. 6.11.2014 13:12
OTÁZKA: Dobry den. Proc nebyly listky omezene na osobu a prodavaly se na obcanku? Jak je mozne, ze spadne system, a presto ani lide ve fronte u O2 si nemohou koupit listky na utkani s Kanadou a Svedskem do dolnich pater? Je videt, ze se mistrovstvi dela pro VIP a nikoliv pro fanousky. Priznavate, ze jste prodej a distribuci listku nezvladli? proc to nemohlo byt formou registrace a nasledne losovani, jako tomu byva u jinych velkych akci? Asi je to tim, ze jsme v CR a tady buji korupce a na opravdove fanousky se kasle. Uzijte si tu snobskou akci. Tomas
S MASKOTY. Markéta Štěrbová, generální sekretářka organizačního výboru... Sterbová: Už jsem odpovídala dříve. Neměli jsme možnost zvolit, kdo bude lístky prodávat a tím pádem jsme nemohli ovlivnit ani způsob prodeje. Existuje ticketingový systém, který dodavatel používá. 6.11.2014 13:13
OTÁZKA: Dobrý den. Ve většině Vašich přepisů rozhovorů mluvíte o tom, že nový systém Sazky byl před spuštěním prodeje lístků na MS řádně otestován "na maximální zatížení". Nakonec se ukázalo, že šlo o přesný opak a systém rozhodně připravený nebyl. Měli jste přesné informace a data z průběhů testů zatížení nebo jste se pouze uspokojili s tím, že Vám Sazka oznámila, že je vše OK? Na akci takových rozměrů mi to přijde jako hrubé podcenění, když "nefunguje" prodejní systém. Děkuji za odpověď.. Roman V.
S MASKOTY. Markéta Štěrbová, generální sekretářka organizačního výboru... Sterbová: Do testovacího systému nás Sazka nepustila, ale tam by nás nepustil nikdo. Pravidelně jsme několikrát denně v závěrečné fázi měli jednání s odpovědnými pracovníky a ptali jsme se na výsledky testů. Kladli jsme konkrétní otázky na problémová místa a vždycky jsme dostali ujištění, že všechno bude fungovat. Stejně tak o tom veřejnost ujistil generální ředitel Sazky 29. října na tiskové konference. 6.11.2014 13:15
OTÁZKA: Dobrý den, předpokládali jste, že se vstupenky vyprodají ještě rychleji, než se stalo? nebo jste naopak čekali, že to bude trvat déle? Děkuji za odpověď Mirek
S MASKOTY. Markéta Štěrbová, generální sekretářka organizačního výboru... Sterbová: Předpokládali jsme, že balíčky se zápasy české reprezentace budou rozebrány velmi rychle, a to hned první den. Některé zápasy nás přesto překvapily. 6.11.2014 13:17
OTÁZKA: Dobrý den, mám na Vás dotaz, lépe řečeno jsem rozladěný z celého postupu distribuce vstupenek. Ohledně prodeje balíčků se toho napsalo již dost, ale také jsou tu i vozíčkáři. Na stránkách máte formulář, jakým způsobem si může vozíčkář ze svého domu rezervovat vstupenky. Bohužel háček je v tom, že vám na tuto objednávku nikdo neodpoví a tudíž vám ani rezervační číslo není vystaveno (poptávku jsem prováděl v úterý v dopoledních hodinách, do dnešního dne jsem nic neobdržel). Když už vám to začne být divné, tak se seberete a jedete do O2 Areny v domnění, že by vám nějaká zodpovědnější osoba tyto lístky mohla prodat. Zde vám je řečeno, že musíte vyplnit internetový formulář a bez něj vám nic nevydají (ten stále samozřejmě nemáte). Nikde se nedozvíte, jestli jsou dostupné nějaké balíčky, jaký je stav vaší poptávky atd. Kdybych nebyl takto limitován vozíčkem, tak si ty vstupenky opatřím rozhodně dříve. Zajímalo by mne tedy, jakým způsobem tuto situaci hodláte řešit. děkuji vozíčkář Pavel M. Pavel Míchal
S MASKOTY. Markéta Štěrbová, generální sekretářka organizačního výboru... Sterbová: Osobně mě velmi mrzí, že systém nefunguje. Ale nemohu se konkrétně vyjádřit k Vašemu případu, je to otázka pro Sazka Ticket. 6.11.2014 13:19
OTÁZKA: Proc se prodavaji listky v balickach ?Nakonec se nechtene listky prodavaji na internetu je riziko ze i takovy listek se zablokuje?, Jajaja
S MASKOTY. Markéta Štěrbová, generální sekretářka organizačního výboru... Sterbová: Technicky to samozřejmě možné je, organizační výbor by v extrémním případě mohl tuto možnost použít. Ale samozřejmě se netýká těch fanoušků, kteří prodají za prodejní cenu vstupenku na "nechtěný" zápas. 6.11.2014 13:21
OTÁZKA: Dobrý den. Kolik procent lístků na jednotlivé zápasy jde do volného prodeje v České republice, kolik procent zahraničním fanouškům a kolik procent zůstává organizátorům, sponzorům, čestným hostům atd. čili nikdy nebyly k prodeji a jsou rezervovány k těmto účelům? A pokud to je různé tak prosím konkrétně zápas Norsko - Slovinsko 8.5. v Ostravě. V hledišti byly na jednotlivých tribunách vždy celé bloky cca 15 řad již obsazené velmi homogenně. Děkuji za odpověď. Martin Nevrla
S MASKOTY. Markéta Štěrbová, generální sekretářka organizačního výboru... Sterbová: Existuje jen jeden balíček vstupenek, který je přístupný fanouškům bez ohledu na zemi. Ve srovnání se oficiální kapacitou hal byly prodejní kapacity obou dějišť sníženy. Důvod je jasný: v rámci pořádání mistrovství světa musíme splnit určité podmínky, včetně poskytnutí předem stanoveného počtu pro potřeby IIHF, marketingové společnosti Infront a jejich partnery, v hale jsou navíc vyblokována místa pro média. 15 homogenně obsazených řad, na které poukazujete v Ostravě, je prostor pro umístění komentátorských stanovišť. 6.11.2014 13:21
OTÁZKA: „V rámci stanovení cenové politiky šampionátu jsme se snažili zpřístupnit mistrovství všem, na vybraná utkání jsme zvolili opravdu ´lidovou cenu´. O to větší je naše zklamání, že se někteří ´takzvaní fanoušci´ snaží tyto vstupenky prodat za několikanásobně vyšší sumy. To je pro nás hodně smutné zjištění. “, to jsou Vaše slova. Nezlobte se na mě, ale to byl první předpoklad, se kterým jste měli počítat, neboť překupnictví s lístky tady bylo vždy! Má otázka je jednoduchá, kdy odstoupíte z funkce? Člověk Vaší naivity a neznalosti nemá v takové funkci co pohledávat. Roman Dvorský

Na tuto otázku odmítá dotazovaný odpovídat

OTÁZKA: "Organizační výbor před podobnými „kaufy“ logicky varuje. „Nákup vstupenek mimo oficiální prodejní místa je hodně rizikový". Vaše vyjádření a neznalost je naprosto šokující!!! Člověk, který si koupil lístky s nimi může nakládat dle svého uvážení. Váš systém prodeje naprosto selhal a byl naivní a naprosto neprofesionální. Proč jste ještě neodstoupila a lezete do novin? Davik Kopřiva

Na tuto otázku odmítá dotazovaný odpovídat

OTÁZKA: Dobrý den, je vůbec možné, aby mi obsluha na terminálu Sazky v 8:01 řekla, že všechny vstupenky jsou rezervované? Poté se to tedy změnilo na "funkce potlačena" a posléze už to nešlo vůbec. Nakonec jsem tedy se štěstím získal vstupenky, které jsem chtěl, přes internet, ale ta rezervace v 8:01 - to snad ani nejde ne? Vyvodíte vůči Sazce nějaké důsledky za problémový prodej nebo se to přejde "jako kdyby se nic nedělo". Děkuji za odpověď, přeji hezký den. Jan Trnka
S MASKOTY. Markéta Štěrbová, generální sekretářka organizačního výboru... Sterbová: Už jsem odpovídala. 6.11.2014 13:22
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl bych vědět, jak můžete zasáhnout proti překupníkům? Vstupenky nejsou na jméno, takže jak zjistíte, které vstupenky jsou od překupníků a které ne? Bohužel je řada lidí, kteří jsou ochotni za dobré vstupenky zaplatit nehorázně vysokou cenu. Robert Kubečka
S MASKOTY. Markéta Štěrbová, generální sekretářka organizačního výboru... Sterbová: Také už jsem odpovídala. 6.11.2014 13:22
OTÁZKA: Dobrý den. Bude možné koupit na nějaký méně atraktivní zápas lístky levněji pro malé hráče hokejového klubu? Petr
S MASKOTY. Markéta Štěrbová, generální sekretářka organizačního výboru... Sterbová: V rámci příprav chystáme ještě jeden projekt zaměřený na děti školního věku a hokejové kluby, prozatím ještě nemůžu zveřejnit podrobnosti. Brzy se však detaily určitě dozvíte. 6.11.2014 13:23
OTÁZKA: Dobrý den. Nebylo vodítkem k vysoké návštěvnosti zlevnění neatraktivních duelů a jejich prodej samostatně? Viz zápas USA-Dánsko v Ostravě, který šel koupit jednotlivě a za 270 Kč je vyprodán. Kdyby se za podobnou cenu prodávaly i ostatní neatraktivní zápasy, bylo by už plno. Pavel
S MASKOTY. Markéta Štěrbová, generální sekretářka organizačního výboru... Sterbová: Tvorba cenové politiky byla několikaměsíční záležitostí pro tým mnoha lidí z různých oblastí. A několikrát jsme se i pohádali. :) Na jednu stranu jsme museli zvažovat ekonomiku šampionátu, jelikož příjem ze vstupenek tvoří přibližně 75 procent příjmu, ale zároveň jsme chtěli vyjít vstříc fanouškům a umožnit vidět MS i rodinám s dětmi, vybrali jsme proto několikrát utkání, které se časem konání k tomuto účelu hodí. Jedním z nich byl Vámi zmiňovaný duel. Určit atraktivní a neatraktivní duely dost dobře nejde. V Česku se sejde 16 nejlepších týmů světa. 6.11.2014 13:26
OTÁZKA: Dobrý den, prosím uveďte jména lidí, kteří vymysleli a měli na starosti tzv. "systém prodeje lístků na MS v hokeji 2015 v ČR". A dále mi prosím sdělte, kdy tito lidé odstoupili ze svých funkcí? Předem děkuji za odpovědi. Robin Kaleta

Na tuto otázku odmítá dotazovaný odpovídat

OTÁZKA: Jak se Vám spí? Zdeněk Novotný
S MASKOTY. Markéta Štěrbová, generální sekretářka organizačního výboru... Sterbová: V poslední době téměř nespím, protože na to nemám čas... 6.11.2014 13:27
OTÁZKA: Měl jsem rezervaci na 1 lístek žádaného balíčku - objednaného 4. 11. v 8 : 01: 27. Než si ode mne vzala obsluha termínálu Sazky peníze / rezervace byla platná 15 minut /, systém se zhroutil. Jak se mohu dostat k tomuto lístku, já ani ten obsluhujíí jsme nic špatného neudělali. Přišel jsem včas, on to objednal a ...přesto nemám nic !? Lze toto reklamovat ?? Děkuji Zd. Hobzek
S MASKOTY. Markéta Štěrbová, generální sekretářka organizačního výboru... Sterbová: Bohužel na to nemohu říct nic jiného, že je mi to strašně líto a nepřála jsem si to. Vyvinuli jsme maximální úsilí, abychom upozornili na možná úskalí. Přesto se to nepovedlo. Otázka reklamace by měla směřovat na Sazka Ticket. 6.11.2014 13:29
OTÁZKA: Dobrý den, jen Vám chci vyjádřit podporu, jsem asi jeden z málo, kdo chápe, že některé věci prostě nejsou tak uplně snadné.. Zdeněk
S MASKOTY. Markéta Štěrbová, generální sekretářka organizačního výboru... Sterbová: Děkuji Vám, potěšilo mě to. :) 6.11.2014 13:29
OTÁZKA: A ještě jeden dotaz. Jak je možné, že v zahraničí prodej vstupenek probíhá v pořádku,ale u nás jsou takové problémy?! A proč jste zrovna vybrali opět SAZKU, která ,jak víme z historie měla takovéto problémy pokaždé? Robert Kubečka
S MASKOTY. Markéta Štěrbová, generální sekretářka organizačního výboru... Sterbová: Nevím, co máte konkrétně na mysli. Ale náš internetový prodej lístků v zahraničí probíhal přes Sazku a fungoval bez problému. Domníváme se, že kolaps v Česku způsobil obrovský zájem pouze o dva zápasy. Pokud jste myslel prodej na předcházející prodej na minulé šampionáty, je tam zkušenost rozdílná a závisí na pořadatelské zemi. Český národ je hokejovým národem a v kombinaci s pořadatelskými městy, kdy zejména Praha je atraktivní lokalitou, je zájem daleko vyšší než jinde v zahraničí. 6.11.2014 13:33
OTÁZKA: Dobrý den, nešlo prodej lístků zařídit tvz. losovačkou? Tj. lidé by se registrovali o jaké lístky mají zájem (na to by byl čas třeba měsíc před losováním) a pak by ze všech registrací byly lístky vylosovány. Bylo by to rozhodně důstojnější a třeba u významných fotbalových zápasů je toto naprostým pravidlem. Díky za odpověď a ať se daří Martin Wallner
S MASKOTY. Markéta Štěrbová, generální sekretářka organizačního výboru... Sterbová: Odpovídala jsem, že toto není zvykem v hokejovém prostředí. 6.11.2014 13:34
OTÁZKA: Predpokladam, ze Vas tady vsichni budou proklinat za prodej vstupenek. To, ze to je katastrofa vime vsichni. Chci se spis zeptat, jak si pani Sterbova predstavuje hokej v roce 2114. Ján Jabrocký
S MASKOTY. Markéta Štěrbová, generální sekretářka organizačního výboru... Sterbová: Paní Štěrbová se momentálně soustředí na MS 2015 v Česku. Můžeme se o tom pobavit až po skončení domácího šampionátu. :) 6.11.2014 13:35
OTÁZKA: Dobrý den, máte čas během Vašeho velkého současného vytížení se vůbec najíst? Apropo, co děláte po tomto online rozhovoru? Michael Bereň

Na tuto otázku odmítá dotazovaný odpovídat

OTÁZKA: Dobrý den, rád bych věděl co se dělo s lístky proti Kanadě do prvního patra , když ani první člověk před O2 arenou měl smůlu protože už nebyly do prvního patra , opravdu bych neřekl že za 2 minuty prodeje se vyprodá první patro , je možné že zaměstnanci Sazky si je rozebrali ještě před začátkem prodeje ? kdy bude poslední šance sehnat lístky které nevyužijí sponzoři a IIFH ? předeme děkuji a přeji ať MS se zdaří podstatně lépe než prodej lístků Tomáš V.
S MASKOTY. Markéta Štěrbová, generální sekretářka organizačního výboru... Sterbová: Na první část otázky už jsem odpověděla. Šance získat vstupenky je průběžná, organizátoři budou veřejnost informovat. Úplně poslední možnost však bude až v den zápasu. 6.11.2014 13:38
OTÁZKA: Dobrý den, myslíte si, že jste nastavili ceny lístků, tak, aby byly dostupné pro fanoušky? Myslel jsem, že se hokej, stejně jako veškerý sport hraje pro lidi. Nedovedu si představit, že 4 členná rodina, která by chtěla navštívit utkání české reprezentace utratila za odpoledne strávené v O2 areně (tj dvě utkání) cca 10000 Kč, Vám to přijde adekvátní? Dovolím si srovnání s finále KHL, které se letos v O2 areně hrálo, vstupenky nejvyšší kategorie stály 500 Kč, horní prstenec haly dokonce 200 Kč a k tomu, když si vezmete atmosféru, která tehdy v hale byla. V poměru cena výkon je to myslím nesrovnatlené a opravdu na finále KHL mohla jít rodina s dětmi na utkání MS je to nereálné. Děkuji za odpověď. Jakub
S MASKOTY. Markéta Štěrbová, generální sekretářka organizačního výboru... Sterbová: Na možnost navštívit hokejový šampionát pro rodiny s dětmi už jsem odpovídala. Jsem přesvědčená, že cena byla nastavena správně. Svědčí o tom zájem o vstupenky na české zápasy. Bohužel bychom potřebovali větší arénu, s tím my jako organizátoři nic neuděláme. 6.11.2014 13:41
OTÁZKA: Lze někde ověřit pravost vstupenek nebo bude tato možnost? Tomáš
S MASKOTY. Markéta Štěrbová, generální sekretářka organizačního výboru... Sterbová: Nerozumím otázce. Kupujte lístky pouze přes oficiálního prodejce, pak máte jistotu, že je vstupenka v pořádku. 6.11.2014 13:42
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl bych se zeptat proč jste zvolili právě tento způsob prodeje a ne třeba zaevidování žádostí a losování o vstupenky jako FIFA při MS 2006 v Německu ? Děkuji za odpověď Pavel Kořínek
S MASKOTY. Markéta Štěrbová, generální sekretářka organizačního výboru... Sterbová: Už bylo zodpovězeno. 6.11.2014 13:42
OTÁZKA: Budete zvažovat podání trestního oznámení (na "Sazku") za úmyslné obohacení se prodejem vstupenek překupníkům? Aleš Cáb
S MASKOTY. Markéta Štěrbová, generální sekretářka organizačního výboru... Sterbová: Za splnění určitých podmínek existuje právní postih, ale myslím, že nejrychlejším a nejpřísnějším postihem pro překupníky je od nich lístky prostě nekupovat. 6.11.2014 13:45
OTÁZKA: Proč jsou balíčky, kde jsou zápasy ČR : Kanada /ŠVédsko levnější než balíčky s utkáními ČR se slabšími soupeři? Nedává to žádnou logiku, že nejžádanější zboží je nejlevnější. Děkuji Jakub
S MASKOTY. Markéta Štěrbová, generální sekretářka organizačního výboru... Sterbová: Už jsem psala, že určit atraktivitu jednotlivých utkání domácího MS v hokeji je těžké. Předem jsme odhadovali, o co bude nejvyšší zájem. Je to vždycky těžká věc. 6.11.2014 13:47
OTÁZKA: Krásný den! Maskoti se Vám opravdu podařili, palec nahoru! :-) Co Vy osobně, máte raději Boba anebo Bobka? :-) LM
S MASKOTY. Markéta Štěrbová, generální sekretářka organizačního výboru... Sterbová: Mám je ráda oba dohromady. Baví mě právě jako jeden tým. :) 6.11.2014 13:48
OTÁZKA: Při velké ceně Brna ze 120.000 diváků zaplatilo vstupné jen 50.000 zbytek dostali sponzoři, týmy a podobně. Hala v Praze má kapacitu asi 17.000 diváků. Kolik tisíc lístků šlo do volného prodeje, kolik lístků určených k prodeji bylo rezervováno a kolik bylo rozdáno zadarmo. Jiří
S MASKOTY. Markéta Štěrbová, generální sekretářka organizačního výboru... Sterbová: Je rozdíl mezi kapacitou arény a prodejní kapacitou arény. Musíte si uvědomit, že MS v hokeji se přenáší do celého světa. Přijede mnoho televizních štábů, mnoho set novinářů. Těm všem musíme v aréně poskytnout prostor k práci. Tím se zmenší kapacita na prodejní kapacitu, která je v případě O2 areny 13 621 diváků a v případě ČEZ Arény 6 123. 6.11.2014 13:50
OTÁZKA: Dobrý den, chtěl bych vám vyjádřit svou podporu. Je jasné, že internetový předprodej mohl spadnout kdykoliv, na to se asi systém nedá připravit. A můj dotaz: na jaký zápas se konkrétně vy chystáte? Těšíte se nebo si přejete, aby už bylo po všem a ubyla vám spousta starostí? Přeji pevné nervy, Pavel Pavel T.
S MASKOTY. Markéta Štěrbová, generální sekretářka organizačního výboru... Sterbová: Organizační výbor se musí starat o všechny týmy, samozřejmě že jako fanoušek budu fandit českému týmu. Myslím si, že se nakonec nedostanu přímo na žádný zápas, protože práce v zázemí bude přednější. A bude jí dost. Za přání děkuji. 6.11.2014 13:52
OTÁZKA: Dobrý den, viděl jsem televizní spot s upoutávkou na Mistrovství světa 2015 a sdělením "Musíte to vidět zblízka". Mám dva dotazy: 1. Proč vůbec točíte spot a utrácíte peníze, když dopředu víte, že lístky vyprodáte i bez reklamy? 2. Nepřijde vám, že sdělení působí spíš výsměšně, když lístky na zápas nezíská ani fanda-srdcař, který ve frontě u pokladny čeká od půlnoci? ouagadougou
S MASKOTY. Markéta Štěrbová, generální sekretářka organizačního výboru... Sterbová: Televizní spot je pozvánkou na celé mistrovství a šampionát není jenom o zápasech českého týmu. Je to mimořádná událost a myslím si, že fandit a užít si dobrý hokej máme na jakémkoliv zápasu v průběhu turnaje. Nemůže MS brát jenom jako záležitost českého týmu, i když chápu, že ten zájem je logicky vyšší. Ale fanoušci hokeje by si ho měli užít v průběhu celého šampionátu. 6.11.2014 13:54
OTÁZKA: Jak jste se k funkci generální sekretářky organizačního výboru vůbec dostala? Jaké máte zkušenosti? Dosadili Vás tam jako obětního beránka, kterého v nejbližších dnech vyhodí? Tomas Spak
S MASKOTY. Markéta Štěrbová, generální sekretářka organizačního výboru... Sterbová: K této funkci jsem se dostala díky zkušenostem z pořádání jiných velkých akcí na mezinárodní úrovni. Určitě nejsem žádným obětním beránkem, moc mě mrzí každý případ nespokojeného fanouška. Organizační výbor se snaží každý dotaz zodpovědět. Ale mějte strpení, prosím. Otázek je mnoho. Doporučila bych vám, abyste sledovali aktuální informace prodeje včetně vstupenek na zápasy českého týmu. Moc se těším, že si domácí MS 2015 všichni užijete tak, jak se snažíme připravit. Organizační výbor dělá maximum. Děkuji za otázky. Mějte se pěkně! 6.11.2014 14:01
zpět na osobnost