Zdůraznil však, že Sparta změní pouze provedení dresů, nikoli klubové barvy. "Znak i červeno-modro-žlutá trikolóra pochopitelně zůstanou."
Nová kombinace však nemá podle Urbana nic společného s podobným barevným vyvedením dresů týmu Los Angeles Kings v NHL, který má stejně jako Sparta stejného vlastníka - americkou společnost Anschutz Properties Company.
"Oni mají k černé, bílé a šedé ještě fialovou, zatímco my jsme uvažovali ještě o tyrkysové nebo spíše petrolejově zelené, která je jednou ze základních barev Siemensu. Nakonec jsme však zvolili poněkud střízlivější provedení," vysvětlil generální ředitel Sparty.
Definitivní provedení dresu pro extraligu však bude známo až na konci srpna. Do té doby je nutné provést barevné doladění na hotovém výrobku, kde by šedá barva mohla přecházet do stříbřité, a vybavit ho logy sponzorů. Změna barev dresů ve Spartě má souvislost s finanční otázkou zajištění chodu mužstva.
"Měli jsme v podstatě dvě řešení: buď zvednout vstupné, nebo vyjít vstříc přání našeho generálního partnera. U nás to není jako v NHL. Na dresech všech týmů je spousta reklam, takže ztrácejí image. Myslím, že si diváci na změnu bez problémů zvyknou. Důležitější přece je, zda se mužstvu bude dařit," pravil Urban.
Generální ředitel současně potvrdil, že se Sparta na sklonku roku s největší pravděpodobností znovu zúčastní tradičního Spenglerova poháru ve švýcarském Davosu. Loni skončila v konkurenci výběru Kanady, domácího Davosu, Kolína nad Rýnem a Jokeritu Helsinky čtvrtá.
"Na devadesát procent pojedeme. Oficiální pozvání máme, teď už čekáme jen na smlouvu, kterou bychom měli do září podepsat," potvrdil Urban. "V současné době, kdy se nehraje Evropská liga, je pro nás Spenglerův pohár nejlepší příležitostí jak se zviditelnit na mezinárodní scéně," dodal.