Radost třebíčských hokejistů

Radost třebíčských hokejistů | foto: Tomáš Blažek, MAFRA

Bez play off? Hokejová Třebíč chce vyprodat halu virtuálně

  • 0
Fanoušci třebíčských hokejistů mají v těchto dnech unikátní možnost zakoupit si vstupenku na domácí zápas předkola play off, do kterého se sice Horácká Slavia probojovala, ale kvůli předčasnému ukončení sezony ho nemohla hrát.

Vedení bílých hvězd své příznivce vyzvalo, aby KHNP Arenu vyprodali alespoň virtuálně. Na 25 nejpilnějších kupujících navíc čeká odměna ve formě originálního hraného dresu Horácké Slavie z uplynulého ročníku Chance ligy.

Osud si s hráči nepěkně pohrál. Prvoligoví hokejisté Horácké Slavie Třebíč od začátku kalendářního roku tvrdě makali na tom, aby si zajistili účast v předkole play off Chance ligy. To se jim i díky dvanácti výhrám v řadě na konci nadstavbové části také povedlo.

Vítěznou sérii svěřenci kouče Radka Nováka prodloužili i ve vyřazovací části: oba zápasy na ledě pražské Slavie dotáhli do úspěšného konce (3:1 a 3:2). Když se měla série přesunout na Vysočinu, zasáhla vyšší moc. Sezona kvůli snaze zabránit šíření koronavirové nákazy byla předčasně ukončena.

Horácká Slavia tak přišla o možnost potvrdit svou parádní formu před vlastními fanoušky. Vedle sportovní stránky utrpěl klub velkou ztrátu také finančně. „Je to velký zásah do ekonomiky klubu,“ připouští obchodní a marketingový manažer třebíčského klubu Daniel Šlapák. „Nicméně teď jsou důležitější věci. Zdraví a ekonomika státu celkově,“ uvědomuje si.

V nelehké situaci se za klub postavili fanoušci. „Přišli s myšlenkou, že by klubu rádi pomohli. Potom jsme dali v klubu hlavy dohromady a vymysleli jsme tento model, který nám přijde logický,“ popisuje Šlapák, jak došlo k myšlence prodeje vstupenek na virtuální utkání.

„Fanoušci to velmi kvitovali. Díky tomu, že první myšlenka vzešla od nich, se na tom aktivně podílejí a účastní se toho,“ těší Šlapáka.

Akci oddíl na svém webu rozjel minulé pondělí a po třech dnech hlásil již více než dvě stovky prodaných vstupenek. „Nějaká přesná čísla nyní říkat nebudu, ale současný stav je teď samozřejmě vyšší,“ říká Šlapák. „Zájem neopadá.“

Pozitivním signálem je i fakt, že už se téměř podařilo vyprodat všechny reklamní předměty s logem play off 2020. „Vytvořili jsme několik produktů a je o ně ve fanshopu veliký zájem. Podpora ze strany fanoušků je veliká a já jim za to musím poděkovat,“ pochvaluje si Šlapák.

Šanci zakoupit si lístky na virtuální utkání a dostat se mezi pětadvacítku fanoušků, kteří od klubu získají originální dres, budou mít zájemci do 30. dubna.


Mistrovství světa v hokeji 2024

Hokejové MS 2024 se uskuteční od 10. do 26. května v Praze a Ostravě. Český tým se představí v pražské základní skupině, kde ho čekají Kanada, Finsko, Švýcarsko, Dánsko, Norsko, Rakousko a Velká Británie.