Post sportovního ředitele obsadí stávající sportovní manažer Jiří Šolc, kandidáta na obchodního ředitele Hosták hledá.
Nebude jím však Miroslav Michalovský, který se čerstvě stal obchodním manažerem s přesně daným úkolem – do konce roku má přivést nového generálního sponzora na místo končící společnosti PSG.
„Ještě jsem nezačal. Dohodli jsme se ve čtvrtek,“ prozradil Michalovský, který je optimistou. „Kdybych nebyl, tak bych do toho nešel.“
Ve zlínském hokejovém klubu začínal jeho bývalý obránce v roce 1991 jako ředitel zimního stadionu. Postupně povýšil na obchodního manažera, výkonného ředitele a prokuristu, naposledy dělal generálního manažera a zároveň jednatele. V březnu roku 2011 ho tehdejší prezidium klubu odvolalo z pozice jednatele a vzápětí ztratil také druhou výkonnou funkci.
„Každý nedobrovolný konec je nepříjemný, ale čas je nejlepší léčitel a šest let je dostatečně dlouhá doba,“ necítí Michalovský hořkost. „Na hokej jsem pořád chodil. Zajímal jsem se o dění a přivedl pár drobných partnerů.“
Do klubu se vrací ve složitém období. Na konci letní přípravy jsou hokejisté pořád bez hlavního partnera. „To je alfa a omega fungování klubu. Není to ideální situace, měla se řešit s předstihem,“ ví Michalovský.
Pomoc nabídl už na začátku roku, kdy se definitivně potvrdily informace, že PSG ze zlínského hokeje vycouvá.
„Nemělo to odezvu, změnilo se to až s příchodem Martina Hostáka,“ líčí Michalovský. Angažmá bývalého českého reprezentanta bere pozitivně. „Není zatížený vazbami na místní prostředí, na spoustu věcí může mít jiný pohled.“
Hosták se sešel také s bývalými vynikajícími zlínskými hráči nedávné doby Petrem Čajánkem a Petrem Leškou. Kromě toho jedná o zapojení Jiřího Marušáka, který letos ukončil extraligovou kariéru.