Agentura BPA už s největší sázkovkou u nás spolupracuje, kromě extraligy sponzoruje Tipsport také národní tým, před koncem loňského roku dokonce Tipsport jako dlouhodobý partner vstoupil do Síně slávy.
Takže současné převzetí bylo logické, jedním z důvodů tohoto odchodu byly finanční problémy agentury BPA. „Krok, který jsme udělali, bude znamenat další finanční výdaje. Hlavní je, abychom stabilizovali celkovou situaci a obchodní vztahy v hokeji. Takže nějaká injekce potřeba bude,“ řekl Lubomír Ježek, šéf marketingu Tipsportu.
Pocítí tento krok nějak i hokejoví fanoušci?
Pochopitelně v první řadě jsou kluby, vůči některým měla BPA závazky, to je jedna z priorit. Ale očekávali bychom, že peníze, které kluby dostanou, se promítnou i směrem k fanouškům.
Změní se vedení společnosti BPA?
Bylo by nerozumné, kdybychom lidi, kteří s tím mají největší zkušenosti, nechtěli. Ředitelka paní Jana Obermajerová má naši důvěru. Co se týče celkových aktivit BPA, tak není vyloučeno, že budeme chtít agenturu nějak posílit. Ale teď je pro nás „number one“, abychom zajistili fungující hokejové prostředí.
Je firma Tipsport ráda, že se hokeji vyhýbají velké skandály na rozdíl od fotbalu či tenisu? Možná i to může být důvod, že jste se rozhodli pro koupi BPA, ne?
Ano, tohle je nejlepší odpověď. V hokeji nejsou dlouhodobě problémy. Naše důvěra v český hokej je viditelná a patrná. Kdybychom měli prostřednictvím tohoto nákupu možnost ještě víc hlídat čistotu hokeje a apelovat, tak budeme rádi. Pro fanoušky i sázkařskou obec je zásadní, že zápasy probíhají v rámci fair play s dopředu neznámým výsledkem. Na tyhle věci klademe důraz.
Vysílací práva na extraligu má Česká televize až do roku 2018, vy provozujete vlastní internetovou televizi. Nastane tady nějaká změna?
Na základě smlouvy na generální sponzoring vysíláme všechny zápasy. Teď není důvod řešit televizní práva, myslím, že stávající soužití může fungovat dál. Ale další obchodní strategie se teprve budou plánovat.