Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Pošli v září ženu k ledu. Hokejový Liberec rozjel provokativní kampaň

Billboardy s hokejovými hesly z dílny Bílých Tygrů Liberec zaplavily celý kraj. | foto: Ota Bartovský, MAFRA

5 2017
„Víte, co říká mistrovský pohár na to, že je v Brně? Chci zpět!“ Nebo: „Cítím, že mi něco v životě chybí. Ale nevím, jestli je to hokej, hokej anebo hokej.“ Liberec a široké okolí v minulých týdnech zaplavily obří bílé billboardy a plakáty s provokativními hesly. Pocházejí z dílny klubu hokejových vicemistrů, kteří se letos rozhodli pojmout propagační kampaň jinak než v minulosti.

Zatímco ještě před rokem sázeli na bojovné slogany, fotografie hokejistů s modrýma tygříma očima a černou barvu, nyní se vše nese v lehčím duchu.

„Po třech letech jsme cítili, že je potřeba udělat změnu. Inspirovali jsme se i facebookem, kde je teď populární sdělovat své myšlenky velkými nápisy ve výrazném rámečku,“ vysvětluje mluvčí libereckého klubu Martin Kadlec. „Plakáty nemají lidem zprostředkovat nějaké hluboké sdělení, ale spíš navodit atmosféru před dalšími hokejovými boji.“

A zdá se, že to funguje. Hlášky z billboardů spoustu lidí zaujaly. Ostatně, když se pohybujete po severu Čech autem, nedají se přehlédnout, protože velká písmena na bílém podkladu přímo křičí. „Nejsem fanynka hokeje, ale hesla na plakátech se mi líbí. Hlavně to s tím pohárem, jak chce zpátky do Liberce,“ řekla Jana z Liberce.

Hokejový Liberec už je léta proslulý tím, že má profesionální a do detailů dotaženou propagaci. Kdysi se snažil inspirovat především v kanadsko-americké NHL a dbá na jednotný styl - od podoby internetových stránek až třeba po polepy klubového autobusu.

Tvůrci letošní kampaně přiznávají, že se při vymýšlení nových hesel sami baví. A také si uvědomují, že se občas pohybují na hraně.

Billboardy s hokejovými hesly z dílny Bílých Tygrů Liberec zaplavily celý kraj.

„To nevadí, že jsi z Jablonce. Hlavně že jsi TYGR!“ Tak zní třeba sdělení umístěné v sousedním městě - a podobná najdete i ve Smržovce, Hrádku nad Nisou nebo v Hodkovicích nad Mohelkou. Některé lidi, kteří v daných lokalitách bydlí, to může popuzovat.

„My se ale rozhodně nikomu nevysmíváme. Všichni asi cítí, že je v tom velká nadsázka a ironie. Věříme, že si lidé dokáží udělat legraci sami ze sebe,“ říká mluvčí Kadlec, který má na tygří kampani výrazný podíl. „Tahle hesla se odvolávají na klubovost, protože my máme opravdu hodně fanoušků mimo vlastní město Liberec a jezdí k nám lidé ze všech koutů kraje.“

A kupříkladu heslo „Pošli v září ženu k ledu“ nevyzývá muže k rozchodu s partnerkami, ale inzeruje speciální zlevněné permanentky pro něžnější pohlaví.

Další hlášky má ještě klub Bílých Tygrů v rukávu. Na Ligu mistrů, kde ho čekají i bitvy s Cardiffem, chystá reklamu v exotické velštině.





Celková tabulka k 23. 4. 2017

Klub Z V VP PP P SKÓRE BODY
1. HC Dynamo Pardubice 12 5 1 3 3 36:31 20
2. HC Dukla Jihlava 12 3 5 1 3 32:29 20
3. HC Energie Karlovy Vary 12 4 2 3 3 30:29 19
4. HC Motor České Budějovice 12 3 1 2 6 20:29 13

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze