Musí se soustředit a dbát na kondici. Zároveň však třiatřicetiletý muž působí v roli sportovního manažera klubu. Má na starosti i spoustu dalších věcí. Přestupy, výstroj, schůzky se sponzory, mládež.
"Baví mě to, zatím stíhám," tvrdí. Zákulisních povinností se ujal aktivně. Ovšem když mu na stadionu nabízeli pracovnu, odmítl. "Já mám kancelář dole," pravil s pousmáním.
Myslel hráčskou šatnu. Pořád zůstává hlavně útočníkem s číslem 22 na žlutočerném dresu. Je čtvrtý v bodování soutěže.
Martin Ručinský, jeho levé křídlo, si ho dobírá: "Alby, ty se s touhle formou budeš muset vrátit do nároďáku!" Litvínov se po devíti kolech drží na třetím místě v tabulce. Baví publikum ofenzivním projevem.
"Hlavně aby se vyhrávalo. Aby na nás chodili lidi," tvrdí. "Přitáhneme tak i děti. Dřív se kluků hlásilo moc. Teď trenéři pomalu nemají z čeho vybírat."
Zájem o hokej ve městě v posledních letech uvadal. Reichel s kamarády Ručinským a Jiřím Šlégrem v létě prosadili změnu ve vedení klubu.
Coby zdejší modly se po angažmá v NHL vrátili do týmu. A chopili se šéfování. Nejen na ledě. Leckdy se hned po osmé ráno sejdou v úřadovně generálního manažera Václava Hořejšího a radí se.
"Kluci mi pomáhají, i když v den zápasu se koncentrujeme hlavně na hokej," tvrdí Reichel. "A papírování vyřizuje hlavně Venca Hořejší." Tak třeba Ručinský začátkem týdne zavolal do Kazaně forvardu Tomáši Vlasákovi, zda by po odchodu z ruské ligy nechtěl zase nastoupit za litvínovský tým.
Ručinský neuspěl, Vlasák se upsal Slavii. Nicméně tihle tři chlapíci mají díky svému věhlasu ve všech jednáních výhodnější pozici než "anonymní" funkcionář. Působí důvěryhodněji. "Na pár schůzkách se sponzory jsem byl. Choval jsem se slušně, nezíval jsem," žertoval Reichel.
"Ale vážně. Použil jsem i angličtinu. Taky německy se domluvím." V chudším regionu klub nesežene tolik peněz jako třeba bohatá pražská Sparta.
"Proti ní budeme pořád vesnice, nemůžeme mít rozpočet 150 milionů na rok," říká Reichel. "S klukama jsme do téhle pozice spadli po Světovém poháru, čtyři dny před začátkem ligy. Ale snažíme se."
Sleduje utkání juniorů, v žácích má syna Kristiána. Plánuje též, že dostane do prodeje například plakáty hráčů, aby rostla jejich popularita mezi fanoušky. Se zástupci firmy CCM dohadoval nákup hokejek i chráničů pro mužstvo. "A kdo jiný by to měl dělat?" ptal se.